زنگ تفریح: استقبال ناامید کننده از اپلیکیشن چت فیسبوک!

به احتمال زیاد می دانید که اپلیکیشن چت فیسبوک حالتی اجباری به خود گرفته، گویی که شما مجبور هستید برای چت کردن با دوتان فیسبوکیتان از این اپلیکیشن استفاده کنید و این امر با عدم استقبال بسیاری از کاربران فیسبوک توسط تلفن های هوشمند مواجه شده است. اما مسئله ای نیز اخیرا عنوان شده که […]

به احتمال زیاد می دانید که اپلیکیشن چت فیسبوک حالتی اجباری به خود گرفته، گویی که شما مجبور هستید برای چت کردن با دوتان فیسبوکیتان از این اپلیکیشن استفاده کنید و این امر با عدم استقبال بسیاری از کاربران فیسبوک توسط تلفن های هوشمند مواجه شده است.

اما مسئله ای نیز اخیرا عنوان شده که اگر شما بخواهید از این اپلیکیشن استفاده کنید باید تمامی اطلاعات تلفن هوشمندتان را در اختیارش بگذارید که این مسئله برای شبکه اجتماعی بزرگی مثل فیسبوک بسیار نا امید کننده است. چه دلیلی دارد یک اپلیکیشن چت اینگونه به اطلاعات ما دسترسی یابد؟

اکنون که فیسبوک مسنجر اینگونه خود را معرفی کرده و استقبال کاربران بسیار ناامیدکننده بوده بسیار از علاقه مندان به دنیای تکنولوژی دست به قلم شده اند و طنز پردازی کرده اند. در ادامه یکی از این طنزپردازی ها را خواهید دید.

humor-messenger

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال