ساعت هوشمند ال جی؛ G Watch قابلیت برقراری تماس خواهد داشت

باوجود اینکه G Watch چندی پیش رسما معرفی شد، کمپانی ال جی تا کنون ویژگی هایی از این ساعت را مخفی نگاه داشته است. ویژگی های اصلی این ساعت هنوز هم مشخص نشده است، شاید کمپانی منتظر معرفی اولین پوشیدنی های آندرویدی در رویداد Google I/O است. به هر حال طی تصاویر منتشر شده مشخص […]

باوجود اینکه G Watch چندی پیش رسما معرفی شد، کمپانی ال جی تا کنون ویژگی هایی از این ساعت را مخفی نگاه داشته است. ویژگی های اصلی این ساعت هنوز هم مشخص نشده است، شاید کمپانی منتظر معرفی اولین پوشیدنی های آندرویدی در رویداد Google I/O است.

به هر حال طی تصاویر منتشر شده مشخص شد که G Watch به یک جایگاه قرارگیری سیم کارت از نوع USIM مجهز است و می توان با آن تماس تلفنی برقرار کرد، پیش از این در اخبار اعلام شده بود که مجموعه ی LG U+ اولین عرضه کننده ی ساعت هوشمند جدید ال جی در کره ی جنوبی خواهد بود.

شرکت ال جی در انگلستان عرضی رسمی جی واچ را در جولای امسال با قیمت 220 یورو تایید کرده است. ویژگی های اصلی این تلفن هوشمند به این شرح است : صفحه نمایش 1.65 اینچی با رزلوشن 280*280 پیکسل، 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه ی داخلی. شاید جی واچ پایه ی ساعت های هوشمند نکسوس در آینده باشد، به هر حال باید تا 25 ژوئن برای گرفتن پاسخ پرسش هایمان صبر کنیم.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال