سامسونگ از تلویزیون 27 اینچی خود با صفحه ی نمایش خمیده رونمایی کرد

تلوزیون جدید شرکت Samsung Electronics که S27D590C نام دارد از یک صفحه ی نمایش 27 اینچی و فول اچ دی بهره می برد و صفحه ی خمیده ی آن، باعث شده است تا زاویه ی دید همه جانبه تری در اختیار بیننده قرار بگیرد. مدیر ارشد بخش صفحه نمایش های سامسونگ، آقای Seoggi Kim در مصاحبه ای اعلام کرد […]

تلوزیون جدید شرکت Samsung Electronics که S27D590C نام دارد از یک صفحه ی نمایش 27 اینچی و فول اچ دی بهره می برد و صفحه ی خمیده ی آن، باعث شده است تا زاویه ی دید همه جانبه تری در اختیار بیننده قرار بگیرد.

مدیر ارشد بخش صفحه نمایش های سامسونگ، آقای Seoggi Kim در مصاحبه ای اعلام کرد که صفحه نمایش خمیده ی این تلویزیون با جدیدترین استاندارد ها ساخته شده است و تصاویر مختلف را با بهترین کیفیت به نمایش می گذارد. در واقع، S27D590C متضمن تمامی وعده های داده شده توسط سامسونگ برای تجربه ای بی نظیر و فراموش نشدنی است.

Samsung_S27D590C_03

اما اگر از صحبت های مهندسین این تلویزیون بگذریم به طراحی خمیده ی آن می رسیم که بسیار هوشمندانه ساخته شده است. صفحه ی خمیده ی این تلویزیون به گونه ای طراحی شده است که حاشیه های تصویر به سوی مرکز آن متمرکز شده است و با این کار، صفحه ی نمایش آن به خوبی با کروی بودن چشم انسان همگام می شود و تجربه ی بهتری را به ارمغان می آورد.

علاوه بر این، صفحه ی نمایش خمیده ی این تلویزیون، فضای بیشتری از تصویر و زاویه ی دید را به همراه دارد که باعث میشود عمق تصاویر بیشتر شده و تصویری که مشاهده می شود، حالتی پانارومایی داشته باشد و همین موضوع تاثیر بسرایی در شبیه شدن صفحه ی نمایش آن به تلویزیون های سه بعدی دارد.

زاویه ی دید این نمایشگر نیز 178 درجه است که می توان گفت تقریبا از هر جهتی می توان تصاویر را با بهترین کیفیت مشاهده کرد. نسبت کنتراست بالای این تلویزیون که 3000:1 می باشد نیز از دیگر ویژگی های هوشمندانه ی S27D590C به شمار می رود که نتیجه ی آن را در تیره تر شدن رنگ مشکی، بکرتر شدن رنگ سفید و شفاف تر شدن رنگ های دیگر مشاهده می کنیم.

Samsung_S27D590C_01

اما سامسونگ برنامه های دیگری را نیز برای این تلویزیون در نظر گرفته است. اگر شما هم علاقه ی زیادی به بازی کردن و یا تماشای فیلم دارید، S27D590C یک تلویزیون تمام عیار است چرا که بلندگو های دو کاناله و 5 واتی این تلویزیون هوشمند، با صدای استریویی که دارد فضا رو به خوبی برای بازی کردن و تماشای فیلم آماده می کند. البته فعال کردن این حالت نیز تنها نیاز به فشار یک دکمه دارد.

تمامی سعی مهندسین بر این بوده است که تلویزیونی هوشمند با امکانات ویژه طراحی کنند که با صفحه ی خمیده ی آن، بتون بهترین تجربه ی ممکن را از تماشای تلویزیون داشت.لازم به ذکر است که S27D590C از استاندارد های 100x100mm VESA نیز جهت قرار گرفتن بر روی دیوار بهره می برد..

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال