سامسونگ در حال کار بر روی ساخت پردازنده های گرافیکی است

اوایل سال جاری میلادی، شایعاتی مبنی بر تلاش سامسونگ برای راه‌اندازی خط تولید پردازنده‌های گرافیکی تلفن های هوشمند منتشر شد که نشان می‌داد این کمپانی قصد دارد علاوه بر تولید پردازنده برای محصولات خود به بازار پردازنده های گرافیکی تلفن های هوشمند هم وارد شود. اکنون ZDNet کره طی گزارش جدیدی به این موضوع اشاره […]

اوایل سال جاری میلادی، شایعاتی مبنی بر تلاش سامسونگ برای راه‌اندازی خط تولید پردازنده‌های گرافیکی تلفن های هوشمند منتشر شد که نشان می‌داد این کمپانی قصد دارد علاوه بر تولید پردازنده برای محصولات خود به بازار پردازنده های گرافیکی تلفن های هوشمند هم وارد شود. اکنون ZDNet کره طی گزارش جدیدی به این موضوع اشاره کرده که سامسونگ در حال برنامه ریزی در زمینه توسعه پردازنده های گرافیکی است و شاید در اواسط سال ۲۰۱۵ بتواند از اولین محصول خود رونمایی کرده و از آن در گلکسی نوت 5 استفاده کند.

پردازنده های گرافیکی تولید شده توسط سامسونگ احتمالا در نسل آتی پردازنده های Exynos سامسونگ که به احتمال زیاد معماری ۶۴ بیتی خواهند داشت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اگر سامسونگ بتواند پردازنده‌های گرافیکی تولید کند، می‌تواند ابزارهای موبایل ساخت خود را با سود بیشتر یا قیمت‌های رقابتی‌تر روانه بازار کند.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال