سامسونگ دومین شرکت بزرگ دنیا در زمینه ی هزینه های تحقیق و توسعه

 بعد از شرکت ماشین سازی Volkswagen شرکت سامسونگ به دومین شرکت دنیا در زمینه ی هزینه های مربوط به تحقیق و توسعه در سال 2014 تبدیل شده است. بنا به گزارش Strategy& سامسونگ در میان شرکت های تکنولوژی برترین و در میان تمامی صنایع دومین شرکت در این زمینه است. با توجه به آمار منتشر […]

 بعد از شرکت ماشین سازی Volkswagen شرکت سامسونگ به دومین شرکت دنیا در زمینه ی هزینه های مربوط به تحقیق و توسعه در سال 2014 تبدیل شده است. بنا به گزارش Strategy& سامسونگ در میان شرکت های تکنولوژی برترین و در میان تمامی صنایع دومین شرکت در این زمینه است.

با توجه به آمار منتشر شده در گزارش توسعه ی پایدار سامسونگ در سال 2014، شرکت از سال 2012 نیروی کار بخش تحقیق و توسعه را 27 درصد افزایش داده و هم اکنون با 63 هزار 628 کارمند در این بخش رکورد دار در میان شرکت های تکنولوژی است. در سال 2012 بود که سامسونگ یک مرکز تحقیقاتی در فنلاند و پس از آن در دره ی سیلیسکون احداث کرد. امسال شرکت حدود 13.4 میلیارد دلار یعنی 6.4 درصد از کل درآمدهایش را صرف تحقیق و توسعه کرده است.

شرکت سامسونگ برنامه دارد سرمایه هایش را در بخش ایده های نوآورانه و تکنولوژی های جدید متمرکز کند تا از آن به عنوان موتوری برای پیشرفت های آینده استفاده کند، به این ترتیب هزینه های مربوط به تحقیق و توسعه تامین کننده ی رشد شرکت در سال های آتی است. در میان سایر شرکت ها اینتل و مایکروسافت با کسب رتبه های چهارم و پنجم در این رده بندی قرار دارند و گوگل در رتبه ی دوازدهم است!

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال