ستاری: نیروی انسانی فوق‌العاده‌ای در سیستان و بلوچستان وجود دارد

سورنا ستاری روز سه شنبه در حاشیه سفر به زاهدان در گفت و گو با خبرنگار آژانس خبری تکنا اظهار داشت: در حوزه جنوب این استان با کمک نیروهای جوان در شهرستان چابهار مراکز علم و فناوری‌ این منطقه توسعه مناسبی پیدا کرده است. وی بیان کرد: در حوزه شمال سیستان و بلوچستان بویژه شهرهای زاهدان، […]

سورنا ستاری روز سه شنبه در حاشیه سفر به زاهدان در گفت و گو با خبرنگار آژانس خبری تکنا اظهار داشت: در حوزه جنوب این استان با کمک نیروهای جوان در شهرستان چابهار مراکز علم و فناوری‌ این منطقه توسعه مناسبی پیدا کرده است.

وی بیان کرد: در حوزه شمال سیستان و بلوچستان بویژه شهرهای زاهدان، زابل و زهک دارای نیروی انسانی کارآمدی هستند که این امر اتفاقات مناسبی را در بخش علم و فناوری رقم زده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری تصریح کرد: دانشگاه های فعال و مناسبی در سیستان و بلوچستان وجود دارد که در حوزه علم و فناوری این استان نقش مهمی دارند.

وی ادامه داد: برنامه‌ های خوبی برای شهرستان سراوان در نظر داریم که به زودی انجام خواهد شد.

ستاری با بیان اینکه توسعه مناسبی در حوزه علم و فناوری و مراکز نوآوری سیستان و بلوچستان ایجاد شده است گفت: به همت جوانان این استان شاهد پیشرفت و آبادانی این منطقه خواهیم بود.

به گزارش آژانس خبری تکنا، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان امروز/ سه شنبه/ وارد زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شد.

سورنا ستاری در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار و شماری از مدیران استانی از جمله روسای دانشگاه ها قرار گرفت.

بهره برداری از چند طرح و پروژه در حوزه فناوری از قبیل خانه خلاق سیستان و بلوچستان، مجتمع فناوری نوگام، پارک انرژی، کلنگ زنی کارخانه نوآوری و مجتمع فناوری زاهدان و همچنین حضور در نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از مهمترین برنامه‌های معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در سفر به سیستان و بلوچستان است.


پایگاه اخبار فناوری تکنا

جهت دسترسی به دیگر خبرها به صفحه اخبار علمی مراجعه کنید.

اخبار اختراعات اخبار کشفیات اخبار نجوم و ناسا اخبار علمی پزشکی