سرانجام پروژه “سلفی فضایی” سامسونگ

سامسونگ طی ماه اخیر یکی از گوشی های ساخت شرکت خود را بوسیله یک بالن تحت عنوان پروژه “سلفی فضایی” به ارتفاع 65 هزار فوتی زمین فرستاد . این بالن  200 ساعت در ارتفاع مذکور باقی ماند تا اینکه سقوط آن در ایالت میشیگان آمریکا خبرساز شد. به گزارش سرویس اخبار علمی تک نیوز ، دو […]

سامسونگ طی ماه اخیر یکی از گوشی های ساخت شرکت خود را بوسیله یک بالن تحت عنوان پروژه “سلفی فضایی” به ارتفاع 65 هزار فوتی زمین فرستاد . این بالن  200 ساعت در ارتفاع مذکور باقی ماند تا اینکه سقوط آن در ایالت میشیگان آمریکا خبرساز شد.

به گزارش سرویس اخبار علمی تک نیوز ، دو نفر از ساکنان این منطقه شاهد فرود دستگاهی شبیه ماهواره با آرم شرکت سامسونک و لوگوی کمپانی بالن سازی “روین اینداستریز” بودند. سامسونگ ضمن عذرخواهی بابت ایجاد هرگونه مزاحمت برای ساکنین این منطقه از آسیب ندیدن مردم طی این واقعه ابراز خوشنودی نمود. پروژه تبلیغاتی سلفی فضایی ( Space Selfie) این شرکت با هدف ایجاد امکان ثبت تصاویر شخصی علاقه مندان در پس زمینه فضایی طراحی شد. در زمان در نظر گرفته شده کاربران می توانستند سلفی های خود را به موبایل گلکسی اس 10 G5 ارسال کنند تا در پس زمینه تصاویر واقعی فضایی جایگزین شود و به شکل یک سلفی فضایی در اختیار ارسال کنندگان تصاویر قرار گیرد. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار نجوم مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال