سرویس تقویم Magneto، در تاریخ 23 دسامبر به کار خود پایان می دهد

اپلیکشن و سرویس دوست داشتی Magneto که تمام تلاش خود را کرد تا بیشتر از یک تقویم ساده خدمت رسانی کند، در تاریخ 23 دسامبر سال جاری به کار خود پایان می دهد و میدان را برای سایر تقویم ها و تیم های توسعه دهنده ی این موضوع خالی می کند. سازندگان اعلام کرده اند […]

اپلیکشن و سرویس دوست داشتی Magneto که تمام تلاش خود را کرد تا بیشتر از یک تقویم ساده خدمت رسانی کند، در تاریخ 23 دسامبر سال جاری به کار خود پایان می دهد و میدان را برای سایر تقویم ها و تیم های توسعه دهنده ی این موضوع خالی می کند. سازندگان اعلام کرده اند که پیشتر، با گوگل و سایر توسعه دهندگان مطرح تقویم ها همکاری هایی را جهت Sync یا یکپارچه سازی اطلاعات کاربران در این تقویم انجام داده اند.

همچنین راهکاری برای استخراج to-do list یا لیست هایی که کاربران برای انجام کارهای خود ثبت کرده اند، توسط تیم توسعه دهنده ی Magneto ارائه شده است تا کاربران، دیگر نگران اطلاعات خود نباشند. همانطور که گفتیم تیم توسعه دهنده ی این شرکت روشی را برای Sync و یکپارچه سازی اطلاعات در نظر گرفته است که آن، روش Drag & Drop یا کشیدن و انداختن می باشد. شما می توانید به سادگی و تنها با کشیدن اطلاعات خود از اپلیکیشن Magneto به محیط سایر تقویم ها و برنامه ها، کارها و to-do list خود را به آنها منتقل کنید. البته جای نگرانی برای کاربرانی که به هر دلیلی تا 23 دسامبر موفق به انجام این کار نشوند، نیست چرا که تمامی اطلاعات آنها در قالب یک ایمیل برای آنها فرستاده می شود.

سرویس و اپلیکیشن Magneto تلاش زیادی کرد تا تنها یک تقویم ساده نباشد بلکه بتواند در بخش های مختلف زندگی و در جهت کمک کردن به کاربران در انجام کارهای روزانه، مفید واقع شود اما متوقف کردن فعالیت های این سرویس، بدون هیچ دلیلی اعلام شده است. شاید سرویس هایی همچون Google Now که این کار را تا حد زیادی انجام می دهند، از موانع ادامه فعالیت این سرویس و یا سرویس های مشابه باشد و البته، شاید هم توسعه دهندگان از لحاظ مالی به مشکل برخورده بودند.

به هر حال این موضوعی است که شاید ما هرگز دلیل آن را نیابیم…

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما نیز از استفاده کنندگان این سرویس بوده اید؟ به نظر شما چه جایگزینی برای این سرویس و اپلیکشن می تواند مناسب باشد؟ نظرات خود را با تکنولوژی نیوز به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال