سرویس مستقل عکس گوگل در راه است

گفته می‌شود گوگل در نظر دارد به سرویس عکس خود استقلالببخشد و آن را از شبکه اجتماعی گوگل پلاس جدا کند و به صورت یک اپلیکیشن مستقل به کاربران ارائه دهد. شایعه شده است که گوگل قصد دارد سرویس شبکه اجتماعی خودش، گوگل پلاس، را دوباره سازماندهی کندو نتیجه آن جدایی قابلیت اشتراک عکس از […]

گفته می‌شود گوگل در نظر دارد به سرویس عکس خود استقلالببخشد و آن را از شبکه اجتماعی گوگل پلاس جدا کند و به صورت یک اپلیکیشن مستقل به کاربران ارائه دهد.

شایعه شده است که گوگل قصد دارد سرویس شبکه اجتماعی خودش، گوگل پلاس، را دوباره سازماندهی کندو نتیجه آن جدایی قابلیت اشتراک عکس از گوگل پلاس و ارائه سرویس اختصاصی برای آن است. این حرکت ممکن است به گوگل کمک کند تا بارگذاری و اشتراک عکس در سرویس خود را افزایش دهد و به رقابت با سرویس‌هایی همچون فیس‌بوک، اینستاگرام، توئیتر و فلیکر برخیزد.

شایعه چنین تغییری توسط بلومبرگ اعلام شده که نوشته است سرویس عکس گوگل پلاس که توسط کاربران این شبکه اجتماعی استفاده می‌شود ممکن است به زودی در قالب یک برنامه جداگانه ارائه شود.

علاوه بر دو اپلیکیشن ذکر شده در بالا، گوگل همچنین مالکیت اپلیکیشنSnapseed را به دست آورده است که به عکاسان یک ابزار موبایلی ویرایش عکس قوی را ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه | منبع: Engadget

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال