سرویس Amazon Prime Now در دو ساعت سفارش ها را به به مقصد می رساند!

دو روز برای دریافت سفارشات شما زمان زیادی است، اما نظرتان در مورد 2 ساعت چیست؟ آمازون سیستم نقل و انتقالات خود را با نام Amazon Prime گسترش داده است و سرویس Amazon Prime Now را جهت تسریع در ارسال سفارشات راه اندازی کرده است. آمازون هم اکنون در حال ارائه ی این سرویس در یکی […]

دو روز برای دریافت سفارشات شما زمان زیادی است، اما نظرتان در مورد 2 ساعت چیست؟ آمازون سیستم نقل و انتقالات خود را با نام Amazon Prime گسترش داده است و سرویس Amazon Prime Now را جهت تسریع در ارسال سفارشات راه اندازی کرده است.

آمازون هم اکنون در حال ارائه ی این سرویس در یکی از جاهایی است که واقعا می تواند این کار را انجام دهد و آن، منطقه ی منهتن می باشد. سرویس ارسال سفارشات در دو ساعت نیز به صورت کاملا رایگان انجام می شود. حتی ارسال سفارشات به صورت یک ساعته نیز وجود دارد که در مورد آن، باید کمی دست به جیب شوید. البته در رابطه با اینکه هنوز در شهر های دیگر نیز این امکان با زمان بیشتر به وجو خواهد آمد، سخنی گفته نشده است.

کالاهایی را که می توانید با این روش سفارش دهید نیز کم نیستند. در حال حاضر ده ها هزار کالا برای ارسال به صورت رایگان و در عرض دو ساعت، توسط آمازون آماده شده است و قرار است تعداد این کالاها نیز افزایش پیدا کند. ارسال دو ساعته ی سفارشات از ساعت 6 صبح تا نیمه شب انجام می شود و سرویس 1 ساعته، نیازمند پرداخت هزینه ی 7.99 دلار به صورت ماهیانه می باشد و در همان زمان کاری فرستاده می شود.

در حال حاضر این سرویس برای کاربران Amazon Prime در دسترس است، البته همانطور که گفتیم ارسال سفارشات به این شیوه تنها در منهتن و شیکاگو امکان پذیر می باشد. آمازون نیز اعلام کرده است که این سرویس به زودی برای شهر های دیگر فعال می شود اما هیچ صحبتی از زمان شروع فعالیت و چه شهرهایی، به زبان نیامده است.

کاربران این سرویس نیازمند یک نرم افزار جداگانه برای Prime Now می باشند که این نرم افزار را می توانید از اپ استور های iOS و Android دانلود کنید. هنگامی که شما در این نرم افزار با اطلاعات شخصی خود در وب سایت آمازون وارد می شوید، می توانید مشغول خریداری و سفارش کالاهای مورد نظر خود باشید و حتی می توان در این نرم افزار، شاهد روند پیشرفت مرسولات خود باشید!

هنوز اطلاعاتی در رابطه با نحوه و وسیله ی ارسال سفارشات منتشر نشده است اما می توان مطمئن بود که از پرنده های مصنوعی یا Drone ها استفاده ای نخواهد شد…

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال