سلفی هایتان را از فاصله ی دورتر بگیرید

این روزهای دیگر تلفن های هوشمند مخصوص سلفی جایگاهشان را میان کاربران پیدا کرده اند، حتی مایکروسافت هم چند روز دیگر لومیایی با محوریت سلفی معرفی خواهد کرد. اما باید بدانید لوازم جانبی نیز برای گرفتن سلفی ها لازم است و چندی بعد شاهد حضور تلفن های هوشمند سلفی به همراه لوازم جانبی شان خواهیم […]

این روزهای دیگر تلفن های هوشمند مخصوص سلفی جایگاهشان را میان کاربران پیدا کرده اند، حتی مایکروسافت هم چند روز دیگر لومیایی با محوریت سلفی معرفی خواهد کرد. اما باید بدانید لوازم جانبی نیز برای گرفتن سلفی ها لازم است و چندی بعد شاهد حضور تلفن های هوشمند سلفی به همراه لوازم جانبی شان خواهیم بود.

یکی از این لوازم جانبی “سلفی استیک” نام دارد وسیله به صورت یک میله ی بلند طراحی شده که که گیره ای در سرآن است که تلفن هوشمند در آن قسمت قرار داده می شود. این استیک به ما امکان گرفتن سلفی از فاصله های دورتر را نیز می دهد. با این روش شما می توانید مناظر پس زمینه را نیز در عکس سلفی تان ثبت کنید و مطوئن باشید همه در عکس حضور دارند.

اگر علاقه مندید یک سلفی استیک داشته باشید با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید صاحب یکی از آنها شوید. قیمت سلفی استیک از 6 دلار آغاز می شود، در رنگ ها متنوع قابل دسترس است و می توانید آن را با آیفون، تلفن های هوشمند آندرویدی و هر تلفن هوشمند دیگری استفاده کنید.

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال