سه مدل جدید از کارت گرافیک GTX 960 توسط KFA2 معرفی شد

کم کم به عرضه ی کارت گرافیک GTX 960، کارتی که افراد بسیاری منتظر خرید آن هستند، نزدیک می شویم و کمپانی های سازنده ی کارت گرافیک نیز به معرفی کارت های خود پرداخته اند که البته KFA2 از پیشگامان این معرفی بوده است. در ابتدای امر، نکته ای که مورد توجه میگیرد، سیستم خنک […]

کم کم به عرضه ی کارت گرافیک GTX 960، کارتی که افراد بسیاری منتظر خرید آن هستند، نزدیک می شویم و کمپانی های سازنده ی کارت گرافیک نیز به معرفی کارت های خود پرداخته اند که البته KFA2 از پیشگامان این معرفی بوده است.

در ابتدای امر، نکته ای که مورد توجه میگیرد، سیستم خنک کنندگی این کارت می باشد که دقیقا مشابه همان چیزی است که در کارت گرافیک GTX 760 این کمپانی مورد استفاده قرار گرفته بود. مدل اول از این کارت، ارزان ترین نوع می باشد که با صفحه ی مدار چاپی (PCB) طراحی شده توسط انویدیا عرضه خواهد شد که در واقع، مدل مرجع و رفرنس می باشد و هیچ تغییراتی توسط شرکت KFA2 در آن صورت نگرفته است. تصویری که در ابتدای پست قرار گرفته است، مربوط به کارت KFA2 GTX 960 می باشد که در ادامه نیز می توانید تصویر PCB آن را مشاهده نمایید.

KFA2 GTX 960 pcb

نوع دوم از این کارت گرافیک، GTX 960 OC می باشد که باز هم در آن از PCB مرجع استفاده شده است اما تا حد امکان به صورن کارخانه ای اورکلاک شده است. بارزترین نکته ی موجود در رابطه با این کارت گرافیک، قرار گرفتن دو عدد فن می باشد و با اینکه این فن ها بر روی این کارت قرار دارند، KFA2 GTX 960 OC، کارتی جم و جور به حساب می آید.

KFA2 GTX 960 OC

KFA2 GTX 960 OC pcb

اما قوی ترین وگران قیمت ترین مدل، کارت گرافیک GTX 960 EXOC می باشد که PCB آن مجددا توسط شرکت KAF2 طراحی شده است و تامین برق در آن، به کمک یک کانکتور 8 پین انجام می شود. در این PCB جدید، این کارت بسیار بیشتر از حد معمول اورکلاک شده است و فن هایی که بر روی آن قرار گرفته اند، بزرگتر از نسخه ی OC این کارت می باشد که می توانند نهایت پایداری و قدرت را به همراه داشته باشند.

KFA2 GTX 960 EXOC

KFA2 GTX 960 EXOC pcb

کارت گرافیک GTX 960 به صورت رسمی و جهانی از تاریخ 22 ژانویه ی سال 2015، یعنی درست یک هفته ی دیگر، آغاز خواهد شد. هنوز قیمت کارت های شرکت KAF2 اعلام شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال