سونی تلفن هوشمند میان رده جدید خود را با نام Xperia E4 معرفی کرد

سونی گوشی جدید خود به نام اکسپریا E4 برای رده ی متوسط بازار معرفی کرده است که با طراحی فوق العاده زیبا و یک باتری نسبتا خوب به سراغ دیگر رقبا آمده است. به گفته ی سونی، باتری این گوشی که دارای ظرفیت 2300 میلی آمپر می باشد، می تواند به طور مداوم و در حالت […]

سونی گوشی جدید خود به نام اکسپریا E4 برای رده ی متوسط بازار معرفی کرده است که با طراحی فوق العاده زیبا و یک باتری نسبتا خوب به سراغ دیگر رقبا آمده است. به گفته ی سونی، باتری این گوشی که دارای ظرفیت 2300 میلی آمپر می باشد، می تواند به طور مداوم و در حالت استفاده تا دو روز دوام بیاورد. البته با داشتن دو حالت Stamina و Ultra Stamina این زمان قابل افزایش نیز است!

از نظر ظاهری، E4 سنت گوشی های سری Z و E سونی را شکسته است و با طراحی جدیدتر و زیباتر که بیشتر شبیه به آیفون 6 هم به نظر می رسد، وارد میدان می شود. اما این بدان معنا نیست که سونی دست از طراحی های قبلی خود بکشد و شاید این طراحی بیشتر جنبه ی آزمایشی داشته باشد یا اینکه سونی در کل می خواهد فلسفه ی طراحی گوشی های هوشمند خود را تغییر دهد.

علاوه بر باتری خوب این گوشی، صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 960×540 و پردازنده ی چهار هسته 1.3 گیگاهرتزی به کمک این گوشی آمده اند. یک گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگابایت، 5 مگاپیگسل دوربین اصلی با قابلیت فیلم برداری به صورت فول اچ دی و دو مگاپیکسل دوربین جلویی لقب ” سطح متوسط ” را به خوبی نشان می دهند.

رنگ های مشکی و سفید به همراه نسخه ی دو سیم کارته از گزینه های انتخابی پیش روی شما هستند. فعلا از دسترسی گوشی در مناطق مختلف خبری نرسیده اما به زودی سونی این گوشی را عرضه خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال