سیر تکامل شعارهای تبلیغاتی آیفون از سال 2007 تا 2014 (قسمت دوم)

قسمت اول آیفون 4: “تغییرات زیاد، تعجب زیاد” بعد از عرضه ی آیفون های تری جی و تری جی اس، اپل آیفون 4 را در در ژوئن 2010 معرفی کرد، این تلفن هوشمند پردازنده ی نازکتر داشت و اولین آیفون با صفحه نمایش Retina  بود و بیشترین میزان تراکم پیکسلی را در آن زمان داشت. […]

قسمت اول

آیفون 4: “تغییرات زیاد، تعجب زیاد”

4

بعد از عرضه ی آیفون های تری جی و تری جی اس، اپل آیفون 4 را در در ژوئن 2010 معرفی کرد، این تلفن هوشمند پردازنده ی نازکتر داشت و اولین آیفون با صفحه نمایش Retina  بود و بیشترین میزان تراکم پیکسلی را در آن زمان داشت. آیفون 4 دوربین 5 مگاپیکسلی، پردازنده ی ای4 با کلاک یک گیگاهرتز و حافظه ی رم 512 مگابایتی داشت. اپل با تمامی ویژگیهای جدیدی که برای تلفن هوشمندش انتخاب کرده بود شعاری جالب نبز برایش در نظر گرفت، این تلفن هوشمند مجددا همه چیز را تغییر خواهد داد.

آیفون 4 اس:”جالب ترین آیفون تا کنون”

5درحالیکه طرفداران اپل انتظار معرفی شدن آیفون 5 را در سال 2011 داشتند، تلفن هوشمندیکه معرفی شد با شباهت های فراوان با نسل قبلی اش آیفون 4 اس نام داشت. آیفون 4 اس اوایا ماه اکتبر درست یک روز قبل از فوت استیو جابز توسط تیم کوک معرفی شد. اصلی ترین ویژگی های آن را می توان دستیار شخصی سیری، دوربین اصلی 8 مگاپیکسل، پردازنده ی ای5 و حافظه ی داخلی تا 64 گیگابایت اشاره کرد. شعار تبلیغاتی این تلفن هوشمند”جالب ترین آیفون تا کنون” بود.

آیفون 5: “بزرگترین تا کنون”

6

 آیفون 5 در سپتامبر 2012 معرفی شد و با یک تغییر بزرگ همراه بود. برای اولین بار اپل به جای آیفون های 3.5 اینچی آیفون 4 اینچی معرفی کرده بود. آیفون 5 اولین آیفون با قطکمتر از 8 میلی متر نیز بود. از سایر ویژگی های آن نیز می توان به اتصال ال تی ای ، دوربین سلفی 1.2 مگاپیکسلی، پردازنده ی 2 هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه ی رم اشاره کرد. شعار تبلیغاتی آن نیز”بزرگترین تغییر انجام شده در آیفون از زمان وجود آیفون” بود.

آیفون 5 اس: “فراتر از تصور”

7

آیفون 5 اس مدلی بود که در سپتامبر سال 2013 معرفی شد این مدل دارای سنسور تشخیص هویت از روی اثر انگشت، فلاش دوگانه ال ای دی و پردازنده ی دو هسته ای ای7 بود که باعث شد آیفون 5 اس اولین تلفن هوشمند 64 بیتی دنیا شود. با این تغییرات داشتن شعار فراتر از تصور برای این تلفن هوشمند عجیب به نظر نمی آید.

آیفون 5 سی: “رنگ، رنگ و رنگ های بیشتر”

8

در کنار آیفون 5 اس اپل آیفون 5 سی تلفن هوشمندی ارزان قیمت تر با بدنه ی پلی کربنی در 4 رنگ را معرفی نمود: آبی، صورتی،زرد، سبز و سفید رنگ های این دستگاه بودند. این تلفن هوشمند تاچ آیدی نداشت و توسط پردازنده ی قدیمی تر ای 6 پشتیبانی می شد و شعارش نیز”رنگارنگ” بود.

آیفون و آیفون 6 پلاس: “بزرگترین ها تا کنون”

10

نهایتا در سپتامبر امسال، اپل آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را معرفی کرد که بزرگترین و نازک ترین آیفون ها تا کنونند. دیگر گفتن از ویژگی های این دو تلفن هوشمند جذابیتی ندارد. در دنیای تکنولوژی این روزها کمتر کسی است که آنها را نشناسد. اپل برای این محصولات شعار” بزرگتر از بزرگتر” bigger than bigger را انتخاب کرده است.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال