سیر تکامل شعارهای تبلیغاتی آیفون از سال 2007 تا 2014 (قسمت اول)

یک واقعیت است که آیفون ها در یک دهه ی گذشته در صنعت تلفن های هوشمند انقلاب ایجاد کرده اند. تا ماه مارس سال 2014 اپل پانصد میلیون دستگاه آیفون در سرتاسر دنیا فروخته است. این خانواده با یک مدل از آیفون در سال 2007 آغاز شد و از آن زمان تقریبا اپل هر سال […]

یک واقعیت است که آیفون ها در یک دهه ی گذشته در صنعت تلفن های هوشمند انقلاب ایجاد کرده اند. تا ماه مارس سال 2014 اپل پانصد میلیون دستگاه آیفون در سرتاسر دنیا فروخته است. این خانواده با یک مدل از آیفون در سال 2007 آغاز شد و از آن زمان تقریبا اپل هر سال یک مدل راهی بازار کرده است. تا کنون اپل 10 مدل آیفون تولید کرده است و هر کدام از آنها شعار یا شعارهای تبلیغاتی در هنگام عرضه ی خود داشته اند. برخی از این شعارها مستقیم و واضح هستند و برخی از آنها خواننده را متعجب می کند.

در زیر لیستی از نسل های آیفون و شعارهای تبلیغاتی آنها در طول عرضه شان خواهید دید.

آیفون اورجینال: “اپل تلفن را مجددا اختراع می کند”

Apple-iPhone-0

این تلفن هوشمند اولین آیفونی است که ماه ها بعد از معرفی اش عرضه شد. استیو جابز آیفون اورجینال را نهم ژانویه ی سال 2007 معرفی کرد، اما این آیفون نیم سال بعد در 29 ژوئن به بازار عرضه شد. دو شعار اصلی این تلفن هوشمند “اپل تلفن را مجددا اختراع میکند” و “این تنها یک شروع است” بودند. با اینکه قرار بود این دستگاه تلفن را مجددا اختراع کند اما کمبودهای جدی که در تلفن های آن زمان وجود داشت را نیز می توانست مشاهده کرد. از این کمبودها می توان به نداشتن قابلیت اتصال 3G و GPS اشاره کرد.

آیفون 3G: “تلفن هوشمندی که منتظرش بودید”

2

در جولای 2008، اپل تلفن هوشمند آیفون تری جی را معرفی و عرضه کرد. نیازی به ذکر نیست که این آیفون ویژگی های تری جی و جی پی اس را اضافه تر داشت اما بسیاری از ویژگی ها همچون پردازنده ی 412 مگاهرتزی و حافظه ی رم 128 مگابایتی و دوربین 2 مگاپیکسلی تغییر نکرد. شعار تبلیغاتی آیفون تری جی  تلفن هوشمندی بود که منتظرش بودید!

آیفون تری جی اس:”سریع ترین تا کنون”

33

سومین نسل از آیفون که در ژوئن 2009 معرفی شد آیفون تری جی اس بود و از نظر ظاهری شبیه به نسل قبلی اش بود. اگرچه این مدل دارای سخت افزار متفاوتی بود، از ویژگی های این تلفن های هوشمند می توان به پردازنده ی 600 مگاهرتزی، حافظه ی رم 256 مگابایتی، دوربین 3 مگاپیکسلی و برای اولین بار حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی بود. شعار تبلیغاتی این تلفن هوشمند “سریعترین وقدرتمندترین آیفون تا کنون” بود.

قسمت دوم

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال