شروع فروش تبلت Surface Pro 3 مایکروسافت در 25 کشور

به نظر میرسد تعطیلات تابستانی برای مایکروسافت معنا و مفهومی ندارد. در ماه آگوست هستیم و ردموند بیشتر مشغول ارائه و به روز رسانی ویندوزفون 8.1 ، معاشرت با توسعه دهندگان و در آینده ای نزدیک ساعت های هوشمند و … است. از 28 ام ماه آگوست نیز تبلت های Surface Pro 3 به 25 کشور ارسال […]

به نظر میرسد تعطیلات تابستانی برای مایکروسافت معنا و مفهومی ندارد. در ماه آگوست هستیم و ردموند بیشتر مشغول ارائه و به روز رسانی ویندوزفون 8.1 ، معاشرت با توسعه دهندگان و در آینده ای نزدیک ساعت های هوشمند و … است. از 28 ام ماه آگوست نیز تبلت های Surface Pro 3 به 25 کشور ارسال می شود.

از تاریخ تعیین شده به بعد Surface Pro 3 با نسل چهارم پردازنده های Intel Core i3، i5 ، و Core i7 و نمایشگر 12.5 اینچی اش در فروشگاه های مایکروسافت و شرکای خرده فروش Surface و خرده فروش های مجاز در کشورهای استرالیا، اتریش، بلژیک ، چین ،دانمارک ، فنلاند ،فرانسه ، آلمان ،هنگ کنگ، ایرلند، ایتالیا، کره، لوکزامبورگ، مالزی، هلند، نیوزیلند، نروژ، پرتغال ، سنگاپور، اسپانیا ، سوئد ، سوئیس ، تایوان ، تایلند وانگلستان در دسترس خواهد بود .

اگر شما مشتری مشتاق برای خرید تبلت Surface Pro 3 در یکی از این کشورها هستید، می توانید از همین امروز سفارش خرید خود را ارسال کنید.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال