شرکت های چینی تولید کننده گوشی‌های هوشمند به دنبال فناوری شیشه فوق العاده نازک در موبایل های تاشو

شرکت های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چینی همانند ویو و شیائومی و … قصد دارند از این پس گوشی‌های تاشو خود را با فناوری شیشه فوق العاده نازک به بازار عرضه کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از این پس تنها گوشی های سامسونگ با فناوری UTG عرضه نخواهد شد و کاربران در […]

شرکت های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چینی همانند ویو و شیائومی و … قصد دارند از این پس گوشی‌های تاشو خود را با فناوری شیشه فوق العاده نازک به بازار عرضه کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از این پس تنها گوشی های سامسونگ با فناوری UTG عرضه نخواهد شد و کاربران در سال ۲۰۲۲ می توانند تنوعی از گوشی های تاشو را با این فناوری در اختیار داشته باشند. در حال حاضر نیز شرکت های سامسونگ دیسپلی،‌ BOE یا شرکت CSOT وظیفه تامین نمایشگرهای دستگاه های سامسونگ را بر عهده دارند.

 به گفته وبسایت The Elec برخی تولیدکنندگان موبایل در چین و همچنین شرکت گوگل قصد دارد دستگاه های عرضه شده بازار را با شیشه های فوق العاده باریک عرضه کند. به عنوان مثال در بررسی اخیر مشخص شد گوشی هوشمند جدید آنر به نام مجیک فولد نیز با این فناوری عرضه می‌شود.

 این گوشی که با نمایشگر ۸.۳ اینچ عرضه خواهد شد توسط  BOEبه این فناوری مجهز می شود. نمایشگر بیرونی این گوشی نیز ۶.۴۵  اینچ خواهد بود. از طرفی گوشی جایگزین می میکس فولد شیائومی نیز نمایشگر ۸.۳ اینچی خواهد داشت که در آن از فناوری UTG سامسونگ دیسپلی استفاده می شود. نمایشگر بیرونی این گوشی نیز توسط شرکت CSOT تولید خواهد شد.

 شرکت های دیگر مانند اوپو و ویوو نیز تلاش دارند تا در فصل چهارم 2021 با استفاده از این فناوری گوشی هایی با نمایشگر ۸ اینچ و نمایشگر بیرونی 6.5 اینچ عرضه کنند. البته سامیونگ در بین شرکت های تولید کننده اولین شرکتی خواهد بود که گوشی های تاشو خود را روانه بازار خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال