شرکت XIGMATEK، نسل دوم از خنک کننده های شوالیه ی سیاه را معرفی کرد!

شرکت XIGMATEK که از تولید کنندگان مطرح انواع خنک کننده ها می باشد، به تازگی از محصول جدید خود با نام Dark Knight II رونمایی کرد. این محصول جدید که خنک کننده ی پردازنده می باشد، Dark Knight II SD1483 نام داشته و در رنگ های سفید و مشکی عرضه خواهد شد. هیت سینک این خنک کننده از […]

شرکت XIGMATEK که از تولید کنندگان مطرح انواع خنک کننده ها می باشد، به تازگی از محصول جدید خود با نام Dark Knight II رونمایی کرد. این محصول جدید که خنک کننده ی پردازنده می باشد، Dark Knight II SD1483 نام داشته و در رنگ های سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

هیت سینک این خنک کننده از یک لایه ی آلومینیوم پوشیده شده و فن ها و لوله های انتقال حرارت آن نیز از لایه ای از سرامیک پوشیده شده اند که این موضوع به طرز محسوسی سبب می شود که از اتلاف گرما جلوگیری شود.

یکی از مهم ترین نکاتی که خنک کننده ها دارند، اندازه ی آنها می باشد. در رابطه با ابعاد نیز شرکت XIGMATEK خوب عمل کرده است و ارتفاء این خنک کننده برابر با 159 میلی متر، عرض آن برابر با 120 میلی متر و عمق (قطر) آن نیز برابر 50 میلی متر می باشد و در بسیاری از کیس ها جای می گیرد.

اما خود هیت سینک از جنس مس بوده و همانطور که گفته شد، سطح آن با یک لایه ی آلومینیومی پوشیده شده است و در قسمت پایینی آن، 3 لوله ی 8 میلی متری انتقال حرارت قرار گرفته است که رابطه ای مستقیم با پردازنده ها خواهند داشت. عملکرد سیستم خنک کنندگی نیز به این صورت می باشد که گرما از طریق این لوله ها به سطح آلومینیومی منتقل می شود و پس از آن، به وسیله ی فن های اختصاصی این شرکت با نام XAF LED، دفع می شوند، فن هایی که قدرت مکش آنها برابر با 90.3CFM می باشد و اگر این کار را با آخرین سرعت خود انجام دهد، حداکثر صدایی که تولید خواهد کرد برابر با 18dbA.

هنوز زمان عرضه و قیمت این خنک کننده توسط XIGMATEK اعلام نشده است. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از این خنک کننده را مشاهده کنید.

XIGMATEK Announces Dark Knight II CPU Cooler 2 XIGMATEK Announces Dark Knight II CPU Cooler 3 XIGMATEK Announces Dark Knight II CPU Cooler 4

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال