شیائومی MI 10 PRO رسما تایید شد

شرکت شیائومی انتظار می رود سری Mi 10 را به عنوان جانشیان سری Mi 9 در بهار سال 2020 معرفی و عرضه کند. حال به تازگی پیش از فرارسیدن سال 2020، نسخه پرو Mi 10 پرچمدار تایید شد. طبق گزارش منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو چین به نقل از یک آشکارساز صنعت، شیائومی در […]

شرکت شیائومی انتظار می رود سری Mi 10 را به عنوان جانشیان سری Mi 9 در بهار سال 2020 معرفی و عرضه کند. حال به تازگی پیش از فرارسیدن سال 2020، نسخه پرو Mi 10 پرچمدار تایید شد.

طبق گزارش منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو چین به نقل از یک آشکارساز صنعت، شیائومی در پی آن است تا سال 2020 نسخه پرو گوشی هوشمند Mi 10 را عرضه کند.

این افشا کننده بیان داشت که Mi 10 پرو در مقایسه با Mi 9 پرو یک گزینه برجسته تر بوده و باید انتظارات بسیاری از آن داشت. جزئیات دقیقی از این گوشی هوشمند در دست نیست اما پیش بینی می شود با ویژگی های قابل توجهی همراه باشد.

انتظار می رود در نیمه نخست سال 2020، شیائومی MI 10 PRO را در کنار نسخه استاندارد SE معرفی و عرضه کند. شایان ذکر است که سری MI 9 بهار 2019 معرفی و عرضه شدند، بنابراین بدیهی بوده که جانشینان نیز در همین مدت زمان روانه بازار گردند.

شیائومی رسما این موضوع را تایید نکرد و افشا شدن اطلاعات توسط یکی از آشکارسازان نشان می دهد که باید در انتظار عرضه چنین مدل قابل توجهی باشیم.

این شرکت چینی سال 2020 بیش از 10 مدل گوشی هوشمند 5G عرضه خواهد کرد و احتمالا سری Mi 10 نیز در همین گروه قرار می گیرند و پرچمداران قدرتمندی هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال