طرح لو رفته از وان پلاس 2 دوربینی دوتایی را نشان می‌دهد

شایعات مربوط به کمپانی وان پلاس با نزدیک شدن به تاریخ معرفی گوشی، هر روز بیشتر و بیشتر می‌شوند. در حالیکه کمپانی وان پلاس خودش نیز منبع بعضی از این شایعات بوده یا تیزرهای تبلیغاتی را برای هوادارانش منتشر کرده، این بار طرح کلی لو رفته از گوشی نشان از دوربین دوتایی آن می‌دهد. علاوه […]

شایعات مربوط به کمپانی وان پلاس با نزدیک شدن به تاریخ معرفی گوشی، هر روز بیشتر و بیشتر می‌شوند. در حالیکه کمپانی وان پلاس خودش نیز منبع بعضی از این شایعات بوده یا تیزرهای تبلیغاتی را برای هوادارانش منتشر کرده، این بار طرح کلی لو رفته از گوشی نشان از دوربین دوتایی آن می‌دهد. علاوه بر دوربین دوتایی گوشی می‌توان شایعات گذشته مبنی بر بدنه‌ی فلزی و شیشه‌ای گوشی را نیز تایید کرد.

دو طرح کلی از گوشی منتشر شده است. طرح اول بدنه‌ی جلویی گوشی را نشان می‌دهد و طبیعتا طرح بعدی بدنه‌ی عقب گوشی را به تصویر کشیده است. در طرح اول که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید بدنه‌ی فلزی و شیشه‌ای گوشی تایید می‌شود. لبه‌های گوشی به علاوه پورت یو اس بی از فلز ضد زنگ ساخته شده‌اند. همچنین سنسور دوربین جلوی گوشی نیز در این طرح به نمایش در آمده که سنسوری 8 مگاپیکسلی را نشان می‌دهد.

طرح دوم که تصویر آن را در پایین مشاهده می‌کنید، باز هم بدنه‌ی فلزی و شیشه‌ای گوشی همانند گوشی‌های کمپانی سونی را نشان می‌دهد. حسگر اثر انگشت از دیگر نکات موجود در این طرح می‌باشد. می‌توان مهم‌ترین نکته در مورد طرح پشتی گوشی را وجود دوربینی دوتایی همانند کمپانی HTC نام برد. اچ تی سی از این تکنولوژی در پرچمدار قبلی خود یعنی One M8 استفاده کرد اما آن را در پرچمدار جدید خود حذف نمود. دوربین دوتایی معمولا در عمق تصاویر عملکرد بهتری دارد بدین صورت که پس از گرفته شدن عکس شما قابلیت تعویض فوکس عکس را خواهید داشت.

این اولین بار است که در شایعات منتشر شده مربوط به این گوشی صحبتی از دوربین دوتایی می‌شود. دوربین دوتایی برای وان پلاس 2 حتی در قاب لو رفته از گوشی نیز مشاهده نشد. دلیل دیگری هم مبنی بر وجود دو نسخه از این گوشی دیده نشده است. بنابراین فعلا نباید به طرح‌های دیده شده اعتماد زیادی را کرد چرا که ممکن است طرح اصلی با این طرح لو رفته تفاوت زیادی داشته باشد.

طرح لو رفته از وان پلاس 2 دوربینی دوتایی را نشان می‌دهد

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال