عرضه ی آیفون 6 در چین بدون جنجال انجام شد!

پس از مدت ها اپل توانست پرچمداران جدیدش را در کشور چین عرضه نماید. قرار بود چین جز اولین کشورهایی باشد که آیفون 6 در آن عرضه می شود اما اپل دچار مشکلات اداری و دولتی در چین شد، ولی امروز نهایتا آیفون 6 به دست چینی ها هم رسید. امروز طرفداران چینی اپل توانستند […]

پس از مدت ها اپل توانست پرچمداران جدیدش را در کشور چین عرضه نماید. قرار بود چین جز اولین کشورهایی باشد که آیفون 6 در آن عرضه می شود اما اپل دچار مشکلات اداری و دولتی در چین شد، ولی امروز نهایتا آیفون 6 به دست چینی ها هم رسید.

امروز طرفداران چینی اپل توانستند با مراجعه به برخی فروشگاه ها یا خرده فروش ها طعم داشتن پرچمدار جدید اپل را نیز بچشند. بر خلاف تصور امروز بسیار آرام گذشت. بعد از این مقدار پیش خرید انتظار می رفت حداقل در فروشگاه مرکزی شهر بیجینگ صد نفر در صف برای تحویل گرفتن آیفون پیش خرید شده شان بایستند، اما اینگونه نبود! برخی می گویند دلیل این عدم استقبال شروع خرده فروشی ها از شب گذشته در چین بوده است.

طی مصاحبه ای با مشتریان، عده ای از آنها اعلام کرده اند صفحه نمایش بزرگ تر آیفون 6 آنها را ترغیب به خرید کرده است، در چین و کشورهای آسیایی چیزی جز این هم انتظار نمی رود.

خوشبختانه این اولین بار بود که عرضه ی گجتی از سوی اپل در کشوری مثل چین بدون جنجال تمام شد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال