عرضه ی زودهنگام آپدیت اندروید 5 برای Motorola Moto X 2014

در دوسال گذشته موتورولا به آپدیت سریع سیستم عامل تلفنهای هوشمند خود معروف بوده و این شرکت نشان داده که اهمیت ویژه ای برای این امر قائل است. حالا که اندروید 5 (آبنبات چوبی) معرفی شده است، این رویه همچنان پابرجا بوده و مطمئنا موتورولا در اسرع وقت این سیستم عامل را برای تلفنهای هوشمند […]

در دوسال گذشته موتورولا به آپدیت سریع سیستم عامل تلفنهای هوشمند خود معروف بوده و این شرکت نشان داده که اهمیت ویژه ای برای این امر قائل است.

حالا که اندروید 5 (آبنبات چوبی) معرفی شده است، این رویه همچنان پابرجا بوده و مطمئنا موتورولا در اسرع وقت این سیستم عامل را برای تلفنهای هوشمند خود عرضه خواهد کرد.

و حالا موتورولا به عنوان اولین شرکت عرضه کننده آپدیت جدید اندروید، Moto X 2014 را به عنوان اولین تلفن هوشمند جهت عرضه ی اندروید 5 انتخاب کرده و در حالی که کمتر کسی انتظارش را داشت، یک آپدیت را بصورت تست عرضه کرده است.

دارندگان این تلفن هوشمند میتوانند این آپدیت را دریافت و تست کنند، اما باید گفت این ROM هنوز کامل نشده و نصب آن به دلخواه کاربر انجام خواهد شد.

متاسفانه لیست تغییرات کامل توسط موتورولا اعلام نشده، اما کاربران این تلفن هوشمند پس از آپدیت گوشی خود، افزایش عمر باتری به لطف پروژه Volta و طراحی اندروید 5 را تایید کرده اند.

گفتنی است بزودی پس از این آپدیت و با رفع مشکلات و باگ های احتمالی، عرضه رام اصلی نیز توسط موتورولا شروع خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال