عرضه ی ساعت هوشمند موتورولا Moto 360در تابستان امسال

ساعت هوشمند موتورولا Moto 360 با طراحی فوق العاده در تابستان امسال عرضه می شود. با توجه به اخبار اخیر از معرفی ساعت هوشمند آندرویدی گوگل، ممکن است متوجه طراحی آن به شکل گرد شده اید که تا حدی عجیب است؛ چون که تا کنون ساعت های هوشمند عرضه شده به بازار به شکل مربع […]

ساعت هوشمند موتورولا Moto 360 با طراحی فوق العاده در تابستان امسال عرضه می شود.

با توجه به اخبار اخیر از معرفی ساعت هوشمند آندرویدی گوگل، ممکن است متوجه طراحی آن به شکل گرد شده اید که تا حدی عجیب است؛ چون که تا کنون ساعت های هوشمند عرضه شده به بازار به شکل مربع یا مستطیل بوده اند. شاید تا کنون ساعت هوشمند LG G Watch، اولین ساعت آندرویدی بهترین به نظر می امد اما ظاهرا موتورولا Moto 360 از آن زیباتر است.

تا کنون موتورولا تلاشی برای توسعه نرم افزاری در دستگاه های آندرویدی خود نداشته است. از آنجایی که مجموعه موتورولا زیر چتر نرم افزاری گوگل قرار دارد، موضوع عجیبی نیست که عمده تمرکز در ساخت موتورولا Moto 360 بر روی سخت افزار باشد که واقعا هم زیباست. از تصاویر ابتدایی برمی آید که این دستگاه بیشتر شبیه یک ساعت مچی است که امکان دارد یک صفحه ی لمسی نیز داشته باشد، در حالی که تمامی ساعت های هوشمند تا کنون در نگاه اول نیز یک دستگاه هوشمند به نظر می آمدند.

Moto 360 به شکل گرد طراحی شده و از تصاویر برمی آید که از فلزات ساخته خواهد شد، اگر چه موتورلا نیز عنوان کرده است که از مواد مرغوب در ساخت آن استفاده کرده است. یکی از ویژگی های این ساعت هوشمند بند قابل تعویض آن است که گزینه های پیشنهادی آن از چرم یا فلز است. طبق برنامه ریزی ها Moto 360 تابستان امسال به بازار عرضه خواهد شد. فردا جلسه ی Google+ Hangout با حضور مسئول تیم طراحی آن، جیم ویکس برگزار خواهد شد، به نظر می رسد ویکس قصد صحبت در مورد طراحی این محصول را دارد. ولی گذشته از آن بسیاری مشتاق دانستن قیمت احتمالی این محصول هستند.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال