عمر باتری ساعت اپل کمتر از یک روز است!

در طول مراسم معرفی ساعت اپل ویژگی های جالبی از این ساعت مشاهده شد اما تیم کوک اظهار داشت که این رویداد تنها بخشی از ویژگی های این ساعت را پوشش می دهد و اکنون می دانیم که چیزهایی درباره ی این گجت وجود دارد که نمی دانیم. اما بخش جالب رویداد معرفی ساعت اپل، […]

در طول مراسم معرفی ساعت اپل ویژگی های جالبی از این ساعت مشاهده شد اما تیم کوک اظهار داشت که این رویداد تنها بخشی از ویژگی های این ساعت را پوشش می دهد و اکنون می دانیم که چیزهایی درباره ی این گجت وجود دارد که نمی دانیم. اما بخش جالب رویداد معرفی ساعت اپل، این بود که شما لازم دارید این ساعت را چند وقت یک بار شارژ کنید.

اغلب شایعات و احتمالات از عمر باتری کمتر از یک روز ساعت اپل خبر می دادند. البته این شایعات با توجه با اینکه حدود 5 ماه قبل از معرفی رسمی منتشر شده بودند بی اساس به نظر می رسیدند اما اکنون مشاهده می کنیم شایعات همیشه تنها یک گمان نیستند. امروز تیم کوک در کنفرانس WSJ.D سخنرانی داشت و نهایتا عنوان کرد ما فکر می کنیم هر شب بعد از استفاده از ساعت اپل باید آن را شارژ کنید.

سپس تیم کوک درباره ی عمر باتری نامناسب ساعت اپل توضیح داد و گفت: این مسئله بسیار ساده است، چون ساعت اپل محصولی تازه برای کمپانی است و از آنجایی که محصول پیشینی وجود ندارد برای ما سخت بود که بدون الگوی قبلی عمر باتری را بهینه کنیم. او گفت طبق تجربه ی شخصی من باید ساعت اپل را هر روز شارژ کنید “چون قرار است از آن زیاد استفاده کنید”.

این جمله تا حدی رنگ و بوی شیوه ی بازاریابی عجیب اپل را دارد ولی حداقل این امید را به شما می دهد که اگر از ساعت کمتر استفاده کنید عمر باتری آن بیشتر از یک روز خواهد بود.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال