فایرفاکس به زودی از یاهو به عنوان موتور جستجوی پیش فرض خود استفاده خواهد کرد!

روز گذشته موزیلا به صورت رسمی اعلام کرد که همکاری جدیدی را با یاهو بر سر مرورگر قدرتمند خود، فایرفاکس، شروع کرده است و دیگر شاهد همکاری طولانی این شرکت با گوگل بر سر موتور جستجوی پیش فرض مرورگر فایرفاکس نخواهیم بود. طبق گفته ی یاهو، این همکاری، بزرگترین همکاری یاهو در 5 ساله گذشته ی […]

روز گذشته موزیلا به صورت رسمی اعلام کرد که همکاری جدیدی را با یاهو بر سر مرورگر قدرتمند خود، فایرفاکس، شروع کرده است و دیگر شاهد همکاری طولانی این شرکت با گوگل بر سر موتور جستجوی پیش فرض مرورگر فایرفاکس نخواهیم بود. طبق گفته ی یاهو، این همکاری، بزرگترین همکاری یاهو در 5 ساله گذشته ی این شرکت به حساب می آید.

به زودی و شاید تا یک ماه دیگر، کاربران کشور آمریکا در نسخه ی جدیدی که از فایرفاکس عرضه می شود، می توانند موتور جستجوی یاهو را به صورت پیش فرض در این مرورگر مشاهده نمایند. همچنین، کاربران خارج از کشور آمریکا نیز در اوایل سال 2015 میلادی می توانند از موتور جستجوی یاهو به صورت پیش فرض استفاده کنند.

یاهو با همکاری موزیلا بر روی موتور جستجوی خود نیز کار کرده است و اعلام کرده است که موتوری قدرتمند، ساده و با قابلیت های فراوان جهت شخصی سازی عرضه خواهد شد. طبق گفته های هر دو شرکت، این همکاری می تواند آغاز راهی برای همکاری های متناوب و بیشتر یاهو و موزیلا باشد.

البته یاهو در آوریل سال جاری نیز به دنبال گسترش فعالیت های خود و موتور جستجویش بوده است و مدیر بخش CEO یاهو، خانم Marissa Mayer با اپل صحبت هایی را مبنی بر قرار دادن موتور جستجوی پیش فرض یاهو بر روی سیستم عامل iOS انجام داده بود که نتیجه ی مشخصی نداشت…

به نظر شما این همکاری تا چه حدی می تواند به یاهو و موزیلا کمک کند؟ چه کسی بیشتر سود خواهد کرد، یاهو یا موزیلا؟

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال