فروش حافظه های جدید و XPG Z1 DDR4 توسط ADATA آغاز شد

ADATA که از بزرگترین سازنده های حافظه ی رم برای کامپیوتر های خانگی می باشد، فروش رم های پر سرعت XPG Z1 Gold Edition را از روز گذشته آغاز کرده است. این رم ها که از سری Gold Edition می باشند، از سرعت های فوق العاده بالایی برخوردار بوده و ویژگی های فوق العاده ای […]

ADATA که از بزرگترین سازنده های حافظه ی رم برای کامپیوتر های خانگی می باشد، فروش رم های پر سرعت XPG Z1 Gold Edition را از روز گذشته آغاز کرده است. این رم ها که از سری Gold Edition می باشند، از سرعت های فوق العاده بالایی برخوردار بوده و ویژگی های فوق العاده ای را در خود دارند…

ADATA این رم ها را در ماژول هایی با سرعت های 3000/3200/3300/3333 مگاهرتز آماده ی عرضه کرده و اعلام کرده است که با نسل جدید پردازنده های اینتل، Haswell-E، سازگاری کاملی دارند. رم های XPG Z1 Gold Edition DDR4 با سرعت بسیار بالایی که دارند، انتخابی فوق العاده برای گیمر ها هستند اما ای دیتا هدف خود را از عرضه ی این رم ها، مناسب برای اورکلاک کردن اعلام کرده است. این شرکت تمام تلاش خود را کرده است تا مصرف برق آنها را پایین تر بیاورد و در این کار نیز موفق ظاهر شده است و توانسته است ولتاژ آنها را از 1.5 ولت به 1.35 ولت کاهش دهد که این موضوع به معنای 10 درصد مصرف برق کمتر، تولید حرارت کمتر و پایداری بیشتر می باشد، پایداری ای که سبب می شود به هنگام اورکلاک کردن این رم، به خوبی آن را احساس کنید.

سریع ترین نوع این رم ها که با سرعت 3333 مگاهرتز کار می کند، تاخیر زمانی بسیار خوبی داشته و برابر با 16-16-16 است و در این شرایط، اطلاعات می توانند با نوعی انتقال نا موازی که دارند، با سرعت 26.6 گیگابایت بر ثانیه منتقل شوند. همچنین با پشتیبانی از فن آوری Serial Presence Detect (به اختصار SPD) و پشتبانی از XMP 2.0 اینتل، می توانید سرعت این رم ها را بدون سوئیچ کردن به بایوس بالا برده و آنها را در محیط ویندوز اورکلاک کنید!

ADATA Launches its Gold Edition XPG Z1 DDR4 Overclocking Memory 2

با توجه به به کارگیری 2 انس مس خالص و مدار 10 لایه ای که ای دیتا در این رم ها به کار گرفته است، دور از انتظار نیست که دمای این رم ها نیز پایین باشد و رم هایی با سرعت بالا و خنک را مشاهده کنیم. البته از طراحی جت گونه ی این رم نیز نباید غافل شویم، طراحی ای که سبب شده است تا این رم ها در بهترین شرایط ممکن فعالیت داشته باشند. مدار و آی سی اصلی این رم به هیت سینک آن متصل می باشد اما به دلیل طراحی فوق العاده ای که این رم دارد، مقاومت الکتریکی در آن کاهش پیدا می کند و سبب می شود تا برق کمتری توسط این رم مصرف شود. مدار ها و PCB های به کار گرفته شده در این رم نیز از کیفیت و جنس بسیار خوبی برخوردار می باشند و عمر این رم را افزایش داده اند.

ADATA به قدری به این رم ها اعتماد دارد که آنها را به صورت مادام العمر وارانتی کرده است و خدمات پس از فروش بی نظیری را ارائه می دهد!

نظر شما در رابطه با رم های جدید DDR4 چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال