فضای ذخیره سازی ابری نامحدود و رایگان برای مشترکان مایکروسافت آفیس 365 در OneDrive

آفیس 365 امکانات مشابه Word و Excel و دیگر نرم افزارهای مجموعه MS Office  را بصورت آنلاین در اختیار کاربر قرار می دهد با این تفاوت که نیازی به نصب نرم افزار نیست و تمام این امکانات از طریق مرورگروب در اختیار کاربر قرار می گیرد. آفیس 365 در واقع سرویس ابری مایکروسافت است. آفیس […]

آفیس 365 امکانات مشابه Word و Excel و دیگر نرم افزارهای مجموعه MS Office  را بصورت آنلاین در اختیار کاربر قرار می دهد با این تفاوت که نیازی به نصب نرم افزار نیست و تمام این امکانات از طریق مرورگروب در اختیار کاربر قرار می گیرد. آفیس 365 در واقع سرویس ابری مایکروسافت است. آفیس 365 در نسخه های مختلف و با امکانات متفاوت عرضه می شود ارزان ترین نسخه آفیس 365  محدود به سرویس ایمیل است و با قیمت حدود 2 دلار درماه ارائه می شود گران ترین نسخه آفیس 365 با قیمت 27 دلار در ماه عرضه می شود.

مشترکان مایکروسافت آفیس 365 فضای نامحدود ذخیره سازی ابری در OneDrive دریافت می کنند. این سرویس مناسب و مطمئن اشتراک ماهیانه 7 دلار را به خود اختصاص داده است.

طبقه بندی جدید این سرویس امروز یا ثبت نام کاربران خانگی، شخصی و دانشگاه آغاز خواهد شد و کاربران تجاری باید تا اوایل 2015 برای دریافت این سرویس صبر کنند.

این فضا برای کاربران مایکروسافت آفیس 365 برای این است که اکانت مایکروسافت آفیس 365 به پیشنهاد جذاب تری تبدیل شود. اگر شما اکانت مایکروسافت آفیس 365 برای استفاده از این سرویس ثبت نام کنید و جز اولین نفراتی باشید که از فضای نامحدود ابری برخوردار خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال