فوری : تعطیلی مجدد برخی از فروشگاه‌های اپل در واکنش به شیوع کرونا

به گزارش پایگاه خبری تکنا به نقل از پایگاه خبری سی‌نت، در ماه مارس، اپل مانند بسیاری از شرکت‌های بزرگ آمریکایی، تمام فروشگاه‌های خود را تعطیل کرد. این شرکت روز جمعه گذشته اعلام کرد ۶ فروشگاه در آریزونا، دو فروشگاه در فلوریدا، دو فروشگاه در کارولینای شمالی و یک فروشگاه در کارولینای جنوبی را که […]

به گزارش پایگاه خبری تکنا به نقل از پایگاه خبری سی‌نت، در ماه مارس، اپل مانند بسیاری از شرکت‌های بزرگ آمریکایی، تمام فروشگاه‌های خود را تعطیل کرد. این شرکت روز جمعه گذشته اعلام کرد ۶ فروشگاه در آریزونا، دو فروشگاه در فلوریدا، دو فروشگاه در کارولینای شمالی و یک فروشگاه در کارولینای جنوبی را که تنها چند هفته قبل بازگشایی شده بود، مجددا تعطیل می کند.
این اطلاعیه موجب تشدید نگرانی‌ها در خصوص ادامه‌دار شدن قرنطینه و تعطیلی طولانی‌مدت کسب و کارها در آمریکا شد. یکی از نتایج این افزایش نگرانی، کاهش ارزش سهام در وال استریت بود. هنوز مشخص نیست سایر شرکت‌ها و خرده فروشان تا چه میزان از این رویکرد اپل تبعیت می‌کنند، اما برخی از تحلیل‌گران معتقدند تا زمانی که دولت خرده فروشان را ملزم به تعطیلی فروشگاه‌ها نکند، این کسب و کارها فعالیت خود را ادامه می‌دهند.
از آنجا که تلاش‌های دولت آمریکا برای مقابله با پاندمی موفقیت‌آمیز نبوده است، این وضعیت می‌تواند به تعطیلی بلندمدت کسب و کارها و در نتیجه کاهش درآمد و از دست رفتن شغل بسیاری از شهروندان و در نهایت یک بحران اقتصادی در آمریکا منجر شود.


پایگاه اخبار فناوری تکنا

جهت دسترسی به دیگر خبرها به صفحه اخبار علمی مراجعه کنید.

اخبار اختراعات اخبار کشفیات اخبار نجوم و ناسا اخبار علمی پزشکی