قفل صفحه Live نسخه بتا برای کاربران ویندوزفون 8.1 عرضه می شود

Joe Belfiore از مدیران بخش ویندوزفون مایکروسافت، روز جمعه توییتی فرستاده است که کاربران ویندوزفون 8.1 را به دانلود و استفاده از قفل صفحه نمایش Live نسخه بتا دعوت می کند. با این برنامه شما می توانید یکی از شش طرح متفاوت طراحی شده توسط مایکروسافت را انتخاب کنید. ساعت، تاریخ و نوتیفیکیشنها در این قفل […]

Joe Belfiore از مدیران بخش ویندوزفون مایکروسافت، روز جمعه توییتی فرستاده است که کاربران ویندوزفون 8.1 را به دانلود و استفاده از قفل صفحه نمایش Live نسخه بتا دعوت می کند. با این برنامه شما می توانید یکی از شش طرح متفاوت طراحی شده توسط مایکروسافت را انتخاب کنید. ساعت، تاریخ و نوتیفیکیشنها در این قفل صفحه (Lock Screen) یک طراحی جدید و انیمیشن متفاوتی دارد. شما می توانید تصویر زمینه قفل صفحه نمایش را چند بار در طول روز تغییر دهید یا از تصویر زمینه روزانه ی موتور جستجوی Bing استفاده کنید.

زمانی که این برنامه اولین بار در سال 2014 معرفی شد، مایکروسافت اعلام کرد که تنها روی گوشی هایی با حافظه رم 1 گیگابایت و بیشتر اجرا خواهد شد. اما مایکروسافت این نرم افزار را دستکاری کرده است و حالا می تواند در تلفنهای هوشمند ویندوزفون 8.1 با حافظه رم 512 مگابایت نیز اجرا شود.

چرا این موضوع به این اندازه مهم است؟ زیرا به این معنی است که مدل های سطح پایین مانند نوکیا لومیا 520 (محبوب ترین مدل ویندوزفون در تمام دوران) نیز قادر به اجرای این اپلکیشین هستند.

شما می توانید برنامه Live Lock Screen نسخه بتا را به صورت رایگان از Windows Phone Store دانلود کنید. اگر می خواهید شش طرح مختلف در دسترس برنامه را بررسی کنید، می توانید تصاویر مربوط به این طرح ها را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

;;f

bkj

ef

kjh

kjhk

nk

 

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال