لانچر جدید “Google Now” طعم طراحی متریال را برای کاربران اندروید 4 و بالاتر به ارمغان آورده است!

در آخرین بروز رسانی لانچر شرکت گوگل با نام “Google Now”، طعم طراحی متریال برای کاربران نسخه های کیت کت و ژلی بینِ اندروید، به ارمغان آورده شده است. این بروز رسانی، ظاهر جدید نسخه ی پنجم اندروید یعنی آبنبات چوبی را برای کاربران به همراه دارد که می تواند تا زمان ارائه به روز رسانی […]

در آخرین بروز رسانی لانچر شرکت گوگل با نام “Google Now”، طعم طراحی متریال برای کاربران نسخه های کیت کت و ژلی بینِ اندروید، به ارمغان آورده شده است. این بروز رسانی، ظاهر جدید نسخه ی پنجم اندروید یعنی آبنبات چوبی را برای کاربران به همراه دارد که می تواند تا زمان ارائه به روز رسانی از سمت شرکت ها، طعم لذت بخشی از طراحی جدید گوگل را به کاربران بچشاند.

علاوه بر طراحی ظاهری جدید، انیمیشن ها ی جدید و قسمت هایی برای دسترسی سریع به تنظیمات و حساب های کاربر در تلفن هوشمند نیز به این لانچر افزوده شده است. بهبود های قابل توجهی هم در سرعت و عملکرد برنامه ایجاد شده است.

آخرین آمار شرکت گوگل در مورد توزیع نسخه های مختلف اندروید بر روی دستگاه های هوشمند نشانگر این است که در حدود 39.1 درصد از این دستگاه ها از نسخه ی کیت کت (Kitkat) و 46 درصد از آنها از نسخه ی ژلی بین (Jelly Bean)، استفاده می کنند. بنابراین این بروز رسانی از سوی شرکت گوگل بسیار مناسب بوده و میتواند لذت طراحی جدید را، پیش از موعد به کاربران خود بچشاند!

درصورتی که علاقمند باشید، از این لینک می توانید این لانچر را دریافت نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال