لومیا 1020؛ قرار است جانشینی داشته باشد

اینروزها شایعاتی منتشر شده است که لومیا 1020 قرار است جانشینی داشته باشد که دوربین فوق العاده ی PureView داشته باشد و در نمایشگاه های آینده همچون CES یا MWC معرفی شود. تصویر لو رفته از یک پروتوتایپ RM-1052 در چین تیتر اخبار امروز شده است. این تصاویر بسیار شبیه به لومیا 1020 است اما […]

اینروزها شایعاتی منتشر شده است که لومیا 1020 قرار است جانشینی داشته باشد که دوربین فوق العاده ی PureView داشته باشد و در نمایشگاه های آینده همچون CES یا MWC معرفی شود. تصویر لو رفته از یک پروتوتایپ RM-1052 در چین تیتر اخبار امروز شده است. این تصاویر بسیار شبیه به لومیا 1020 است اما ویژگی های جدید، دوربین بهتر و صفحه نمایشی با رزلوشن بیشتر دارد.

این مدل پروتوتایپ با نام RM-1052 دارای یک پردازنده ی 8 هسته از خانواده ی اسنپدراگون، حافظه ی رم دو گیگابایتی، رزلوشن صفحه نمایش 1080p و دوربین PureView و فلاش ال ای دی دوگانه است. عجیب است که فلاش این دوربین همانند لومیا 1020 زنون نیست.

اگر این پروتوتایپ واقعی هم باشد بسیار امیدواریم که مایکروسافت آن را تایید نکرده است، این پروتوتایپ افزایش کمی در ویژگی های اصلی دستگاه دارد. مطمئنا اخبار دیگری را به زودی از مایکروسافت خواهیم شنید.

2

3

4

5

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال