لومیا 535 اولین تلفن هوشمند مستقل مایکروسافت رسما معرفی شد

اولین ویندوز فونی که اکنون نام مایکروسافت را به همراه دارد رسما معرفی شد. تلفن هوشمند رده پایین لومیا 535 که از دو سیم کارت هم زمان پشتیبانی می کند و این ماه در اصلی ترین بازارها برای مایکروسافت عرضه خواهد شد. پردازنده ی این تلفن هوشمند همانطور که پیشتر نیز لو رفته بود اسنپدراگون […]

اولین ویندوز فونی که اکنون نام مایکروسافت را به همراه دارد رسما معرفی شد. تلفن هوشمند رده پایین لومیا 535 که از دو سیم کارت هم زمان پشتیبانی می کند و این ماه در اصلی ترین بازارها برای مایکروسافت عرضه خواهد شد.

پردازنده ی این تلفن هوشمند همانطور که پیشتر نیز لو رفته بود اسنپدراگون 200، 4 هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز است. یک گیگابایت رم این پردازنده را همراهی می کند و حافظه ی داخلی آن نیز 8 مگابایت است، می توان با استفاده از یک کارت حافظه ی میکرو اس دی حافظه ی این دستگاه را افزایش داد.

صفحه نمایش این دستگاه 5 اینچ از نوع IPS با رزلوشن QHD است و با پوشش گوریلا گلس 3 محافظت می شود. هر دو دوربین اصلی و سلفی این دستگاه 5 مگاپیسلی هستند.

اندازه ی این تلفن هوشمند 140.2 در 72.4 در 8.8 میلی متر است و وزن آن حدود 149 گرم است. سخت افزار این دستگاه توسط یک باتری 1905 میلی آمپری پشتیبانی می شوند. لومیا 535 در رنگ ها متنوع با قابلیت تعویض قاب پشتی با قیمت 110 یورو عرضه خواهد شد.

001

002

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال