لپتاپ های تبدیل شونده ی سری Chi ایسوس معرفی شدند! (CES 2015)

روز گذشته ایسوس از سری جدید زا لپتاپ های تبدیل شونده ی خود با نام Transformer Book Chi رونمایی کرد، لپتاپ هایی که به ضخامت یک تیغ باریک بوده و ویندوز 8.1 را بر روی خود دارند. به کمک این لپتاپ ها قادر خواهید بود تا در هر زمان، اگر نیازی به تبلت داشتید از نمایشگر […]

روز گذشته ایسوس از سری جدید زا لپتاپ های تبدیل شونده ی خود با نام Transformer Book Chi رونمایی کرد، لپتاپ هایی که به ضخامت یک تیغ باریک بوده و ویندوز 8.1 را بر روی خود دارند. به کمک این لپتاپ ها قادر خواهید بود تا در هر زمان، اگر نیازی به تبلت داشتید از نمایشگر این لپتاپ به جهت انجام این کار استفاده کنید.

لپتاپ Transformer Book Chi قدرت بالایی دارد اما بسیار خنک عمل می کند و طراحی خاص آن سبب شده است تا بدون فن، بسیار خنک کار کند. لپتاپ های سری Chi شرکت ایسوس در سه مدل مختلف عرضه می شوند، مدل اول این لپتاپ ها، T300 Chi نام داشته و صفحه ی نمایش 12.5 اینچی دارد و از همین لحظه، جزو لیست برترین های نمایشگاه CES 2015 تا این لحظه قرار گرفته است. تمامی لپتاپ های این سری دارای پردازنده های سری Intel Core M می باشند و در کنار توانایی بالا، مصرف برق پایینی دارند. مدل بعدی T100 Chi نام داشته و صفحه ی نمایشی 10.1 اینچی دارد و در کنار آن، باتری قدرتمندش سبب می شود تا تمام روز را دوام بیاورد. مدل آخر نیز T90 می باشد که صفحه ی نمایشی 8.9 اینچی دارد و از قابلیت On-the-Go نیز پشتیبانی میکند. اما جالب است بدانید که تمامی این مدل ها صفحه ی نمایشی خارق العاده با پنل IPS و وضوح تصویر 1440×2560 داشته و به همین دلیل، تراکم پیکسلی فوق العاده بالایی دارند.

ASUS Announces the Transformer Book Chi Series 2 ASUS Announces the Transformer Book Chi Series 1

لپتاپ های تبدیل شونده ی سری Chi ایسوس، طراحی بی نظیری دارند و در کنار عملکرد فوق العاده ای که دارند ضخامت بسیار کمی نیز دارند. صفحه ی نمایش یا بهتر است بگوییم تبلت جدا شونده ی مدل T100 Chi از این لپتاپ، نازک ترین تبلت جهان می باشد که تنها 7.2 میلی متر ضخامت دارد و پس از آن نیز T90 Chi با اندازه ی 8.9 اینچی که دارد، 7.5 میلی متر ضخامت دارد. در نهایت مدل آخر نیز که مدل T300 Chi می باشد که ضخامت آن تنها 1.65 سانتی متر بیشتر از حالتی می شود که بر روی این لپتاپ قرار میگیرد و حتی از مک بوک ایر نیز نازک تر است.

طراحی بسیار زیبای لپتاپ های Transformer Book Chi به قدری زیبا می باشد که به هنگام کار با آن، حسی تجملی به شما دست می دهد و همچنین طراحی مهندسی و بدون فن این لپتاپ، در کنار بدنه ی آلومینیومی ای که دارد، یکی از زیباترین لپتاپ های تبدیل شونده می باشد که تا به امروز ساخته شده است.

هنوز زمان عرضه و قیمت نهایی این لپتاپ ها مشخص نشده است اما به نظر می رسد که ایسوس برنامه های زیادی را در آینده خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال