لیاما، مانیتور 30 اینچی و جدید سری ProLite خود را عرضه کرد

شرکت ژاپنی لیاما که از تولید کنندگان موفق نمایشگرهای مختلف می باشد، امروز مانیتور جدید خود را با نام ProLite XB3070WQS معرفی کرد. این مانیتور جدید که اندازه ی صفحه ی آن برابر با 30 اینچ می باشد، وضوحی تصویری به اندازه ی 2560×1600 پیکسل دارد. نسبت تصویر این مانیتور قدرتمند که از پنل IPS بهره […]

شرکت ژاپنی لیاما که از تولید کنندگان موفق نمایشگرهای مختلف می باشد، امروز مانیتور جدید خود را با نام ProLite XB3070WQS معرفی کرد. این مانیتور جدید که اندازه ی صفحه ی آن برابر با 30 اینچ می باشد، وضوحی تصویری به اندازه ی 2560×1600 پیکسل دارد.

نسبت تصویر این مانیتور قدرتمند که از پنل IPS بهره می برد، 16:10 می باشد و با پشتیبانی از 99 درصد از رنگ های Adobe RGB می تواند انتخاب مناسبی برای بسیار از افراد باشد. تاخیر زمانی که توسط سازندگان اعلام شده است، عدد معقول و مناسب 5 میلی ثانیه می باشد. پورت های ورودی این مانیتور نیز بسیار زیادی هستند و شامل پورت های دوگانه ی DVI، پورت D-Sub، پورت DisplayPort 1.2 و پورت HDMI 1.4 می شوند.

این مانیتور های بزرگ هم اکنون در حال فروش در بازار ژاپن می باشند و هنوز خبری از قیمت و احتمال عرضه ی آنها در بازار جهانی ذکر نشده است.

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال