مایکروسافت: به جای آیفون 6 لومیا 635 بخرید!

مایکروسافت تصویری را توسط اکانت توییتر Nokia USA منتشر کرده و در آن توضیح داده که چرا لومیا 635 از آیفون 6 بهتر است. شما می توانید به جای آیفون 6، 700 دلاری لومیا 635 صد دلاری با قابلیت اتصال LTE، تجهیزات و سرویس های رایگان را با قیمتی بسیار پایین تر تهیه کنید. مایکروسافت […]

مایکروسافت تصویری را توسط اکانت توییتر Nokia USA منتشر کرده و در آن توضیح داده که چرا لومیا 635 از آیفون 6 بهتر است. شما می توانید به جای آیفون 6، 700 دلاری لومیا 635 صد دلاری با قابلیت اتصال LTE، تجهیزات و سرویس های رایگان را با قیمتی بسیار پایین تر تهیه کنید.

مایکروسافت مزیت رقابتی این تلفن هوشمند نسبت به آیفون شامل سرویس رایگان آفیس، اپلیکیشن LYNC، پانزده گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری رایگان وان درایو، سرویس رایگان موسیقی MixRadio و سرویس Xbox Exclusive می داند. تمامی این سرویس ها را در کنار تلفن هوشمندتان تنها صد دلار می خرید!

678

شما می توانید با پرداخت 60 دلار یک اسپیکر بی سیم نوکیا تهیه کنید. همچنین می توانید 25 دلار برای شارژر پرتابل نوکیا یونیورسال، 25 دلار برای خرید هدست با کیفیت کلود پاپ، سی دلار برای هدفون های کلود ناک،15 دلار برای قاب های پشتی اضافی لومیا 635 و نهایتا 40 دلار برای گجت مخصوص دستگاه های لومیا Nokia Treasure Tag پرداخت کنید. مجموع این هزینه ها 270 دلار است که حتی نیمی از قیمت آیفون 6 هم نخواهد بود. آیا شما ترجیح می دهید یک تلفن هوشمند با این وسایل جانبی داشته باشید یا آیفون 6؟

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال