مایکروسافت در حال طراحی مرورگری جدید برای ویندوز 10 می باشد!

طبق اخبار جدیدی که توسط وب سایت بزرگ ZDNet منتشر شده است، مایکروسافت در حال طراحی مرورگری جدید برای نسل بعدی از سیستم عامل خود، ویندوز 10 می باشد و در حال حاضر، با اسم رمز Spartan شناخته می شود. این مرورگر جدید، نسخه ی جدید مرورگر Internet Explorer و شماره ی دوازدهم آن نمی […]

طبق اخبار جدیدی که توسط وب سایت بزرگ ZDNet منتشر شده است، مایکروسافت در حال طراحی مرورگری جدید برای نسل بعدی از سیستم عامل خود، ویندوز 10 می باشد و در حال حاضر، با اسم رمز Spartan شناخته می شود.

این مرورگر جدید، نسخه ی جدید مرورگر Internet Explorer و شماره ی دوازدهم آن نمی باشد و مایکروسافت سعی کرده است تا اینبار با معرفی ویندوز جدید خود، از معرفی نسخه ی جدید این مرورگر خودداری کند.

Spartan شباهت زیادی به مرورگر های فایرفاکس و کروم خواهد داشت و حتی قابلیت های آن، از این دو مرورگر نیز بیشتر خواهد بود و افزونه های زیادی برای آن در نظر گرفته شده است. البته هسته ی اصلی این مرورگر، همان چیزی است که در IE وجود داشته است. توسعه دهندگان از موتور جاوا اسکریپت Chakra و موتور رندرینگ Trident در ساخت مرورگر اسپارتان بهره برده اند.

مایکروسافت قصد ندارد تا با معرفی مرورگر Spartan، مرورگر اینترنت اکسپلورر را فراموش کند، به همین جهت نسخه ی یازدهم از این مرورگر، در ویندوز 10 نیز قرار خواهد گرفت و همگام با ویندوز جدید این شرکت، بهینه سازی و ارتقاء پیدا خواهد کرد.

به یاد داشته باشید که این اخبار، تنها گوشه ای از اخباری است که توسط مایکروسافت و سایر منابع معتبر منتشر شده است. مایکروسافت برای ویندوز 10 خود، قرار است تا کنفرانسی را 22 ژانویه برگزار کند و از ویژگی های این ویندوز و انواع آن برای کاربران، توضیحاتی را ارائه دهد و کمتر به دنبال ارائه ی مسائل فنی خواهد بود. همچنین، مایکروسافت قصد دارد تا در رابطه با این ویندوز و عملکرد و تاثیر آن بر روی تبلت ها و تلفن های هوشمند نیز صحبت هایی داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال