مایکروسافت قرارداد حق امتیاز آندروید را با شرکت دل امضا کرد

اخباری از درآمد سالانه 2 میلیارد دلاری مایکروسافت از انحصار آندروید به گوش میرسد که برخی از این اخبار بر پایه ی آمار دقیق است. به هر حال چیزی که مشخص است، تا کنون هیچ مسئله ای جلودار درآمد بالای مایکروسافت از دستگاه های آندرویدی نشده است. در میان شرکت های الکترونیکی، اخیرا مایکروسافت قراردادی […]

اخباری از درآمد سالانه 2 میلیارد دلاری مایکروسافت از انحصار آندروید به گوش میرسد که برخی از این اخبار بر پایه ی آمار دقیق است. به هر حال چیزی که مشخص است، تا کنون هیچ مسئله ای جلودار درآمد بالای مایکروسافت از دستگاه های آندرویدی نشده است.
در میان شرکت های الکترونیکی، اخیرا مایکروسافت قراردادی مربوط به حق امتیاز آندروید با شرکت دل امضا کرده است، همانند سایر قراردادهای این شرکت  قرارداد جدید هم  یک طرفه نیست و امتیازهای تحت اختیار شرکت دل مانند کنسول های بازی ایکس باکس هم در این قرارداد دخیل است.
طی این قرارداد شرکت دل حق استفاده از سیستم های عامل های Android و Chrome OS را داراست و در مقابل مایکروسافت تکنولوژی کنسول های بازی ایکس باکس را در این همکاری به کار خواهد گرفت. نائب رئیس شرکت مایکروسافت Horacio Gutierrez اظهار کرد : توافق ما با شرکت دل نشان دهنده ی تکاملی است که تعامل منطقی شرکت ها بر سر دارایی هایشان را به بار می آورد.

حاصل این توافق ممکن است تغییر عاملیت Xbox Live در این کنسول ها با محیط های آندروید یا iOS باشد.

شرکت دل ، ممکن است برای زمان کوتاهی تولید انحصاری محصولات خود را با سیستم عامل ویندوز فون به تعویق بیاندازد، اما مشخص است که به تولید تبلت ها و کامپیوترهایی که با ویندوز کار میکنند ادامه خواهد داد.

دل همچنین تولید کننده سری تبلت های Venue است که با سیستم آندروید کار میکنند.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال