مایکروسافت مرورگر اینترنت “اسپارتان” را برای ویندوز 10، معرفی کرد!

یکی از نقاط قوت مراسم امروز شرکت مایکروسافت، پروژه ی اسپارتان بود: نسل بعدی مرورگر وب این غول بزرگ تکنولوژی! این مرورگر برروی ویندوز 10 عرضه خواهد شد و با توجه به گفته های این شرکت، هم بر روی نسخه ی رومیزی و هم برروی نسخه ی تلفن هوشمند این سیستم عامل وجود خواهد داشت. […]

یکی از نقاط قوت مراسم امروز شرکت مایکروسافت، پروژه ی اسپارتان بود: نسل بعدی مرورگر وب این غول بزرگ تکنولوژی!

این مرورگر برروی ویندوز 10 عرضه خواهد شد و با توجه به گفته های این شرکت، هم بر روی نسخه ی رومیزی و هم برروی نسخه ی تلفن هوشمند این سیستم عامل وجود خواهد داشت.

 

شرکت مایکروسافت هنوز به طور رسمی اعلام نکرده است که آیا این مرورگر جایگزین مرورگر اینترنت اکسپلورر خواهد شد یا خیر، اما طبق شایعات گذشته، ممکن است این دو به همراه یکدیگر بر روی ویندوز 10 عرضه شوند!

امروز سه قابلیت از این مرورگر اینترنتی توسط مایکروسافت معرفی شد، اما بدون شک قابلیت های بیشتری به همراه خواهد داشت. به طوری که حتی قبل از این رویداد، برخی از آنها نمایان بودند. مرورگر جدید با طراحی بسیار مدرن تر از قبل عرضه خواهد شد، محیط کاربری بسیار ساده شده است و اجزای مرورگر بسیار کمتر از مرورگر های دیگر همچون کروم “Chrome” شده اند.

با توجه به تصویر بالا، میتوان گفت مرورگر اسپارتان از قابلیت تغییر پوسته برخوردار می باشد. شاید این ویژگی با پوسته ی انتخاب شده برای ویندوز یک پارچه شده باشد و با تغییر پوسته ی ویندوز، پوسته ی مرورگز نیز تغییر کند. این مرورگر همچنین قابلت یادداشت برداری و به اشتراک گذاشتن مطالب را در خود جای داده است، به طوری که شما میتوانید بخشی از صفحه ی وب دلخواه خود را جدا کرده آن را ویرایش کنید و با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید.

این مرورگر قابلیت حالت “خواندن” را نیز به همراه دارد. این قابلیت یک محیط بدون اجزای اضافه ی وب سایت را در اختیار شما قرار میدهد که بتوانید تجربه ی جدیدی از خواندن را در اینترنت، داشته باشید. ظاهرا ایده ی این ویژگی از مرورگر سافاری “Safari” شرکت اپل گرفته شده است!

در نهایت دستیار دیجیتالی مایکروسافت یعنی کورتانا نیز در این مرورگر شما را همراهی خواهد کرد؛ این دستیار به شما کمک می کند هر چه راحت تر از فضای مجازی استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال