نسخه بعدی ویندوز 10 در سال 2020 عرضه میشود

شرکت مایکروسافت بروز رسانی ویندوز 10 را آغاز کرده و قصد دارد در سال 2020 از آن رونمایی نماید. تمام شرکت ها تمام بروز رسانی ها را قبل از انتشار تست می کنند ولی شرکت مایکروسافت غیر معمول به نظر می رسد چرا که در روز دو بار بروز رسانی انجام داده و بر روی […]

شرکت مایکروسافت بروز رسانی ویندوز 10 را آغاز کرده و قصد دارد در سال 2020 از آن رونمایی نماید. تمام شرکت ها تمام بروز رسانی ها را قبل از انتشار تست می کنند ولی شرکت مایکروسافت غیر معمول به نظر می رسد چرا که در روز دو بار بروز رسانی انجام داده و بر روی اعضای عمومی خود آزمایش می کند. مایکروسافت هنوز تست بروز رسانی های بعدی  2019 را با اسم رمز 19H2 آغاز نکرده است اما رئیس مایکروسافت ، Dona Sarkar ، می گوید تست های اضافی برای  به روز رسانی جدید 2020 مورد نیاز می باشد.

با توجه به نیمه اول سال 2020 و کدنویسی رمز 20H1 ، Sarkar می گوید : “بعضی قابلیت ها در 20H1 نیاز به زمان بیشتری دارند . مایکروسافت هنوز ویژگی های این بروز رسانی را رسما معرفی نکرده اما این شرکت نخستین بتا ساخت آن را به آزمایش کنندگان امروزه عرضه کرده است. ویندوز 10 ساخت 18836 به آزمایش کنندگان منتقل شده است تا برای نسخه های آینده ویندوز را انتخاب کنند.

مایکروسافت اعلام کرده است که بعد از بهار، به روز رسانی 19H2 خود را آزمایش خواهد کرد. در حال حاضر مایکروسافت در حال تکمیل به روز رسانی بزرگ بعدی ویندوز 10 است که در ماه آوریل به پایان رسیده است. در حال حاضر مایکروسافت این بروز رسانی را 19H1 نامگذاری کرده و انتظار می رود که سازنده نسخه نهایی نرم افزار، در ماه مارس آن را به تسترها بفرستد تا به طور گسترده تر در دسترس دستگاه های موجود قرار دهد.

به روز رسانی ویندوز 10 در بهار 2019 شامل تم نوری جدید، پشتیبانی از کائومجی ( Kaomoji ) ، جدایی جستجوی ویندوز از کورتانا ( Cortana ) و یک برنامه جدید ساخته شده در Office خواهد بود. برای دیدن خبرهای دیگر به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال