مایکروسافت پیش نمایشی از ویندوز فون 10 را در پایان این ماه منتشر خواهد ساخت!

مایکروسافت از ماه ها قبل نوید کنفرانس خبری 22 ژانویه ی خود را با معرفی ویندوز 10 داده است، در حالی که خبر های بسیار اندکی از نسخه ی موبایل این سیستم عامل، یعنی ویندوز فون 10 در دست است و کاربران این سیستم عامل، بسیار مشتاق هستند تا بدانند که مایکروسافت چه برنامه هایی […]

مایکروسافت از ماه ها قبل نوید کنفرانس خبری 22 ژانویه ی خود را با معرفی ویندوز 10 داده است، در حالی که خبر های بسیار اندکی از نسخه ی موبایل این سیستم عامل، یعنی ویندوز فون 10 در دست است و کاربران این سیستم عامل، بسیار مشتاق هستند تا بدانند که مایکروسافت چه برنامه هایی برای آنها دارد.

حال مایکروسافت اعلام کرده است که در پایان این ماه، قصد دارد تا یک پیش نمایش از ویندوز فون 10 را عرضه نماید. این پیش نمایش به وسیله ی یک نرم افزار با نام Phone Insider نشان داده خواهد شد و افرادی که تمایل دارند تا پیش نمایشی از ویندوز فون 10 را در تلفن هوشمند خود مشاهده نمایند، می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. البته این نرم افزار هنوز به صورت عمومی عرضه نشده است و تنها در اختیار کارکنان مایکروسافت قرار گرفته است اما این شرکت قصد دارد تا پس از کنفرانس 21 ژانویه، این نرم افزار را به صورت عمومی عرضه کرده و در اختیار همگان قرار دهد. به نظر می رسد ویندوز فون 10 از قابلیت های بسیاری برخوردار باشد و به کمک آن بتوان تلفن های هوشمند، لپتاپ ها، تبلت ها، کامپیوتر های خانگی و ایکس باکس وان را با یکدیگر ارتباط داد.

البته امکان دارد ک این شرکت نام سیستم عامل جدید خود را تغییر دهد چرا که در گذشته نیز شاهد بودیم که نام یک از این سیستم عامل ها Windows RT نام گرفته بود، به همین دلیل انتظار می رود نام این سیستم عامل جدید Windows Mobile 10 باشد. البته هنوز هیچ چیز مشخص نشده است…

باید یک هفته ی دیگر صبر کرد تا کنفرانس مایکروسافت برگزار شود. به نظر شما این غول بزرگچه برنامه های دیگری را برای کاربران خود دارد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال