مایکروسافت 15 گیگابایت فضای اضافی OneDrive برای فعال سازی آپلود اتوماتیک دوربین ارائه می دهد

اگر شما از OneDrive روی گوشی خود استفاده می کنید، خبر خوشی برای شما داریم؛ مایکروسافت مقدار فضای آزاد را افزایش داده است. پیش از این فضای آزاد 15 گیگابایت بوده ولی اکنون شما 30 گیگابایت فضای ابری در اختیار دارید. برای دریافت فضای اضافی، باید برنامه OneDrive را نصب کنید، البته (اگر در حال […]

اگر شما از OneDrive روی گوشی خود استفاده می کنید، خبر خوشی برای شما داریم؛ مایکروسافت مقدار فضای آزاد را افزایش داده است. پیش از این فضای آزاد 15 گیگابایت بوده ولی اکنون شما 30 گیگابایت فضای ابری در اختیار دارید.

gsmarena_001

برای دریافت فضای اضافی، باید برنامه OneDrive را نصب کنید، البته (اگر در حال حاضر این برنامه را ندارید) سپس آپلودهای دوربین را فعال کنید که این عمل باعث می شود عکس های گرفته شده توسط گوشی به طور اتوماتیک به OneDrive آپلود شود. این اپلیکیشن روی آی او اس، اندروید و البته ویندوزفون قابل اجرا است.

لازم به ذکر است که این فضا بین 15 گیگابایت برای حساب اصلی و 15 گیگابایت تنها برای آپلودهای دوربین تقسیم می شود. بنابراین یک فضای واحد و یکپارچه برای همه چیز نیست. همچنین باید بدانید این آفر تا پایان سپتامبر معتبر است. پس اگر شما از وان درایو برای آپلود دوربین استفاده می کنید، باید این فضای اضافی را دریافت کنید. اگر تابه حال این کار را انجام نداده اید، اکنون انگیزه ای برای دریافت آن دارید، پس عجله کنید.

لینک کوتاه | منبع: blog.gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال