مجموعه ی “آفیس” برای ویندوز 10، بر روی تلفن های هوشمند و تبلت ها، رایگان خواهد بود. “آفیس 2016” در راه است!

همزمان با معرفی ویندوز 10 دریافتیم برنامه ها و نرم افزار های زیادی از جمله مجموعه ی “آفیس” با قابلیت استفاده ی صفحه لمسی لمسی، دسترسی خواهیم داشت. همچنین شرکت مایکروسافت تایید کرده است که مجموعه ی “آفیس”، برروی تلفن های هوشمند و تبلت های کوچک (تبلت های Surface شامل این مجموعه نمیشوند!) به صورت رایگان […]

همزمان با معرفی ویندوز 10 دریافتیم برنامه ها و نرم افزار های زیادی از جمله مجموعه ی “آفیس” با قابلیت استفاده ی صفحه لمسی لمسی، دسترسی خواهیم داشت. همچنین شرکت مایکروسافت تایید کرده است که مجموعه ی “آفیس”، برروی تلفن های هوشمند و تبلت های کوچک (تبلت های Surface شامل این مجموعه نمیشوند!) به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

جولیا وایت، مدیر کل، مدیریت تولید محصولات آفیس، در پستی در بلاگ آفیس گفته است:

“مجموعه ی جدید آفیس به صورت پیش فرض برروی تلفن های هوشمند و تبلت هایی که از ویندوز 10 استفاده می کنند، نصب خواهد شد. و همچنین برای دستگاه های قدیمی تر که به ویندوز 10 ارتقا پیدا خواهند کرد، در فروشگاه ویندوز 10، برای دانلود موجود خواهد بود. نرم افزار جامع آفیس به همراه نسخه های بعدی پیش نمایش ویندوز 10 که در هفته های بعد منتشر خواهند شد، عرضه می شود!”

در این بلاگ، تصاویری از محیط نرم افزار های “اکسل” (Excel) و وان نوت” (OneNote) نیز به نمایش گذاشته شده است که در مراسم معارفه ی مایکرسافت وجود نداشتند. اگر هر کدام از شما از مجموعه ی آفیس در تبلت های iPad استفاده کرده باشید، متوجه نزدیکی ظاهری مجموعه ی جدید با مجموعه ی مخصوص iPad، خواهد شد. جولیا وایت همچنین در مورد مجموعه ی کامل “آفیس” برای رایانه های شخصی حرف هایی به میان آورد. این مجموعه تا پایان سال جاری میلادی، با عنوان آفیس 2016، عرضه خواهد شد!

اما در آخر بهترین خبر برای کاربران تلفن همراه، رایگان بودن این مجموعه ی کامل برای آنهاست!

تصاویر زیر از محیط های مجموعه ی آفیس در رایانه ی شخصی و تلفن همراه، می باشد:

Excel_UI_900x530 OneNote_UI_900x530

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال