محبوب ترین عناوین جستجو شده در سال 2014، توسط گوگل اعلام شد!

این هفته گوگل لیستی از محبوب ترین عناوین جستجو شده توسط کاربران در بخش الکترونیک را منتشر ساخت. پیشتر، گوگل لیستی عناوین جستجو شده در سال 2014 را منتشر کرده بود که نام بازیگر شهیر هالیوود، رابین ویلیامیز در رتبه ی اول بود و بعد از آن، “جام جهانی 2014″، ویروس ابولا، هواپیمای مفقود شده […]

این هفته گوگل لیستی از محبوب ترین عناوین جستجو شده توسط کاربران در بخش الکترونیک را منتشر ساخت. پیشتر، گوگل لیستی عناوین جستجو شده در سال 2014 را منتشر کرده بود که نام بازیگر شهیر هالیوود، رابین ویلیامیز در رتبه ی اول بود و بعد از آن، “جام جهانی 2014″، ویروس ابولا، هواپیمای مفقود شده مالزی و … قرار گرفته بودند.

اما در حوزه ی الکترونیک، مردم بیشتر به دنبال چه چیزهایی بودند؟

رتبه ی اول در اختیار تلفن هوشمند جدید اپل، آیفون 6 می باشد و پس از آن، سامسونگ گلکسی اس 5، بیشتر از همه در جستجو مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند. پس از آنها، نکسوس 6 در رتبه ی سوم قرار گرفته است و Moto G، رتبه ی چهارم را از آن خود کرده است. فراموش نکنید که این تلفن هوشمند یکی از موفق ترین تلفن های هوشمند سال جاری بوده است و قیمت آن نیز کمتر از 200 دلار می باشد. در این لیست، نام تلفن هوشمند Nokia X که اولین تلفن اندرویدی نوکیا می باشد نیز به چشم میخورد. این تلفن هوشمند البته رتبه ی نهم را به خود اختصاص داده است.

nexus-6-review-sg-20

پس از آنها، رتبه ی پنجم از آن Samsung Galaxy Note 4 شده است و پس از آن، پرچم دار ال جی، جی 3 حاضر است. اما رتبه ی هفتم از این لیست به دست ایکس باکس وان رسیده است. Apple Watch و Apple ipad Air نیز رتبه های هشتم و دهم را در اختیار دارند.

IMG_0669wtmk

نکات جالب توجهی در این لیست وجود دارد. با اینکه عملکرد کنسول نسل هشتمی سونی بسیار بهتر از کنسول نسل هشتمی مایکروسافت بوده است، اما پلی استیشن 4 هیچ جایگاهی در این لیست ندارد. همچنین، ساعت هوشمند اپل با اینکه هنوز عرضه نشده است رتبه ی هشتم را در اختیار دارد و علاقه مندان بسیار زیادی به دنبال اطلاعات و اخبار این ساعت هوشمند بوده اند…

اگر مایل هستید تا بیشترین جستجو ها در بخش های مختلف را در موتور جستجوی گوگل مشاهده کنید، می توانید با مراجعه به این صفحه، از بیشترین عناوین جستجو شده توسط کاربران مختلف در سال 2014 مطلع شوید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال