محصولات جدید اوپو 29 اکتبر از راه خواهند رسید

از آنجایی که به زمان معرفی تلفن هوشمند N3 از سوی کمپانی اوپو نزدیک می شویم، شرکت هم دست به کار شده و تیزر تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده که به ما کمک می کند اطلاعات بیشتری بدست بیاوریم. آخرین تیزر، اوپو ان3 را نشان می دهد که دستگاهی دیگر به آن تکیه داده است و […]

از آنجایی که به زمان معرفی تلفن هوشمند N3 از سوی کمپانی اوپو نزدیک می شویم، شرکت هم دست به کار شده و تیزر تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده که به ما کمک می کند اطلاعات بیشتری بدست بیاوریم. آخرین تیزر، اوپو ان3 را نشان می دهد که دستگاهی دیگر به آن تکیه داده است و پشت یک پرده ی قرمز است.

این تیزر به شایعات قبلی اعتبار می بخشد، چون طبق شایعات طراحی این دستگاه ها با دستگاه های دیگر اوپو متفاوت است. اوپو در طراحی این محصول دقت بیشتری در استفاده از فلزات در بدنه ی تلفن هوشمندش کرده است و این تیزر ساخته شدن این دستگاه را از فلزات تایید می کند. انتظار می رود هردو مجهز به دوربین چرخان 16 مگاپیکسلی باشند.

این تلفن هوشمند احتمالا با صفحه نمایش 5.9 اینچ با رزلوشن 1080p، پردازنده ی اسنپدراگون 805 به همراه 3 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. احتمال وجود یک سنسور تشخیص اثر انگشت نیز وجود داشته باشد.

به احتمال بسیار قوی قیمت این تلفن هوشمند 700 دلارخواهد بود.برای داشتن اطلاعات بیشتر باید تا 29 اکتبر صبرکنیم.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال