مردم چین عاشق اپل هستند : تمایل به خرید 2 میلیون دستگاه تنها در عرض 6 ساعت!

همانطور که پیشتر در تکنولوژی نیوز مشاهده کردید، دولت چین چراغ سبز خود را به ورود محصولات شرکت اپل به بازار داخلی این کشور نشان داد. حال که پیش فروش های این تلفن هوشمند آغاز شده است، آمار جالبی منتشر شده است که نشان از محبوبیت بالای این تلفن هوشمند دارد. طبق آمار، حدود 2 […]

همانطور که پیشتر در تکنولوژی نیوز مشاهده کردید، دولت چین چراغ سبز خود را به ورود محصولات شرکت اپل به بازار داخلی این کشور نشان داد. حال که پیش فروش های این تلفن هوشمند آغاز شده است، آمار جالبی منتشر شده است که نشان از محبوبیت بالای این تلفن هوشمند دارد.

طبق آمار، حدود 2 میلیون دستگاه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس توسط چینی ها سفارش داده شده است که خود مسئولان اپل را نیز متعجب کرده است. اولویت خرید چینی ها، آیفون 6 و آیفون 6 پلاس نسخه ی 64 گیگابایتی بوده است که تقریبا از هر دو تلفن، به صورت یکسان استقبال شده است.

در بازار سیاه نیز این تلفن هوشمند در حال فروخته شدن با قیمتی بالاتر است که البته در این صورت، مشتریان زودتر از تاریخ مقرر اپل می توانند به تلفن هوشمند خود دستیابی داشته باشند.

زمان پیش فروش رسمی این تلفن هوشمند، 5 روز دیگر یعنی 10 اکتبر می باشد و یک هفته بعد از آن یعنی در تاریخ 17 اکتبر، آیفون 6 و آیفون 6 پلاس آسمان چین را مشاهده خواهند کرد!

لینک کوتاه | منبع : Pocket-Lint

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال