مرورگر اندرویدی سامسونگ با قابلیت مسدودسازی تبلیغات به روزرسانی شد

امروز سامسونگ قابلیت مسدودسازی محتوای تبلیغاتی را برای مرورگرهای از پیش نصب شده بر روی تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود ارائه‌کرد. این مرورگر به‌روزرسانی شده که از امروز برای تلفن‌های هوشمند سامسونگ با اندروید لالی‌پاپ یا نسخه‌های بالاتر عرضه می شود، به کاربر اجازه نصب افزونه‌هایی را می‌دهد که به واسطه‌ی آن می‌تواند محتوای تبلیغاتی را […]

امروز سامسونگ قابلیت مسدودسازی محتوای تبلیغاتی را برای مرورگرهای از پیش نصب شده بر روی تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود ارائه‌کرد. این مرورگر به‌روزرسانی شده که از امروز برای تلفن‌های هوشمند سامسونگ با اندروید لالی‌پاپ یا نسخه‌های بالاتر عرضه می شود، به کاربر اجازه نصب افزونه‌هایی را می‌دهد که به واسطه‌ی آن می‌تواند محتوای تبلیغاتی را مسدود کند. این فرآیند مشابه مرورگر سافاری اپل در آی او اس 9 است. یک مسدود کننده محتوا یا تبلیغات دفعات لود و مصرف ترافیک را کاهش می‌دهد، صفحات وب بدون محتوای تبلیغاتی بسیار سبک‌تر از صفحاتی هستند که تبلیغات به همراه دارند.

مسدود کننده‌های محتوا همزمان با عرضه آی او اس 9 در سپتامبر گذشته هیاهو برپا کردند، اما به محض اینکه جنبش اولیه خاموش شد، مسدود کننده‌ها نیز از صدر جدول محبوبیت فروشگاه اپلیکیشن اپل سقوط کردند. مسدود کردن تبلیغات و سایر محتوای صفحات وب در اندورید به سادگی نصب یک افزونه نبود، حتی مرورگر خود شرکت گوگل، گوگل کروم که معمولا در کنار یک مرورگر دیگر به صورت پیش فرض بر روی تلفن‌های هوشمند اندرویدی نصب می‌شود هنوز این امکان را ندارد. برخی مرورگرهای شرکت‌های دیگر همچون مرورگری که اخیرا با نام Brave عرضه شد این امکان را دارند، اما هیچ کدامشان به اندازه گوگل کروم محبوب نیستند. در حالی که بلاک کردن تبلیغات در مرورگرهای دسکتاپ کاری معمول است، به نظر نمی رسد کاربران اهمیتی به مسدود کردن آنها بر روی تلفن‌های هوشمندشان نمی‌دهند.

اولین مسدود کننده محتوا برای مرورگر Internet سامسونگ Adblock Fast نام دارد و برای آی او اس و گوگل کروم و اپرا در دسکتاپ هم عرضه شده‌است. این افزونه بر روی تمام سیستم عامل‌هایی که عرضه شده، مجموعا 200 هزار کاربر دارد. بر اساس ادعای شرکت این افزونه سرعت لود صفحات وب  در سیستم عامل اندروید را 51 درصد افزایش می‌دهد. این افزونه بر روی تلفن‌های هوشمند سامسونگ با نسخه‌ی مرورگر 4.0 در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است. افزونه Crystal یکی از ابتدایی‌ترین و محبوب‌ترین مسدود کننده‌های محتوای تبلیغاتی در آی او اس اکنون برای مرورگر سامسونگ هم قابل دسترس است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال