مسنجر فیسبوک برای سیستم عامل آی او اس جهانی شد

فیسبوک مسنجر یکی از پیشگامان اپلیکشن های چت که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است، اخیرا گزینه ها و امکانات جدیدی را به نرم افزار خود افزوده است. فیسبوک قصد دارد به هر روش ممکن محبوبیت و تعداد کاربران اپلیکشن خود را افزایش دهد. این تلاش کمپانی فیسبوک به رقابت با مسنجرهایی مانند وایبر، لاین […]

فیسبوک مسنجر یکی از پیشگامان اپلیکشن های چت که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است، اخیرا گزینه ها و امکانات جدیدی را به نرم افزار خود افزوده است. فیسبوک قصد دارد به هر روش ممکن محبوبیت و تعداد کاربران اپلیکشن خود را افزایش دهد. این تلاش کمپانی فیسبوک به رقابت با مسنجرهایی مانند وایبر، لاین و اسکایپ منجر شده است. یکی از اقدامات فیسبوک درجهت محبوب ساختن اپلیکیشن خود، سازگار کردن این اپ با تمامی دستگاه های آی او اس بوده است. این اپ پیشتر تنها بر روی آیفون قابل استفاده بود اما اکنون کاربران صاحب آیپد هم می توانند با تبلت محبوبشان با دوستان فیسبوکی خود در ارتباط باشند.

خوشبختانه آپشن تماس نیز همچون وایبر و اسکایپ به این اپلیکیشن اضافه شده است و شما نه تنها می توانید از شکلک های متنوع فیسبوک در چت های خود لذت ببرید بلکه میتوانید مستقیما از اپلیکشن ویدئو ضبط کنید و برای دوستانتان ارسال نمایید.

چند ماه پیش کمپانی فیسبوک، مالکیت واتس آپ را از آن خود نمود و پس از آن چند نرم افزار چت موبایل را معرفی کرد، واتس اپ را نیز برای سیستم عامل ویندوز فون قابل درسترسی نمود، با این اقدامات به نظرمی آید فیسبوک خواهان سهم بیشتری از تجارت اپلیکیشن های چت همراه است.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال