معرفی اپلیکشن جدید مایکروسافت با نام Andorid Wear Keyboard

همانطور که می دانید بسیاری از ساعت های هوشمند فعلی از سیستم عامل Android Wear استفاده می کنند و یکی از قابلیت هایی که این سیستم عامل برای تایپ کردن دارد، استفاده از فرمان صوتی است که ممکن است به دلایل زیادی نتوان از آن در همه جا استفاده کرد. مایکروسافت با طراحی یک نرم […]

همانطور که می دانید بسیاری از ساعت های هوشمند فعلی از سیستم عامل Android Wear استفاده می کنند و یکی از قابلیت هایی که این سیستم عامل برای تایپ کردن دارد، استفاده از فرمان صوتی است که ممکن است به دلایل زیادی نتوان از آن در همه جا استفاده کرد.

مایکروسافت با طراحی یک نرم افزار جدید با نام Andorid Wear Keyboard تا به سادگی بتوان کارهای ابتدایی همچون پاسخ دادن به یک پیام کوتاه را انجام داد. یکی از مشکلاتی که استفاده کردن از فرمان های صوتی دارد، این است که احتمال خطا در آن بالا است و اینجاست که این نرم افزار به کمک کاربران می آید. با استفاده از این نرم افزار کیبورد، شما می توانید شکل هر حرف را بکشید و بدین گونه از آن استفاده کنید. شاید شما بگویید که این کار زمان بر است. بله حق با شماست اما اگر شما در شرایطی باشید که نتوانید سخن بگویید و در یک جلسه یا یک مکان عمومی باشید، آن وقت چه کاری انجام خواهید داد؟

اما یک موضوع دیگر نیز هست و آن، این است که شما از تلفن همراه خود استفاده می کنید و شاید ساخت این نرم افزار توسط مایکروسافت، کمی احماقانه به نظر برسد. مایکروسافت در پاسخ به این موضوع، اعلام کرده است که این نرم افزار اصلا برای اهداف اقتصادی ساخته نشده است و این شرکت به دنبال آزمایش ایده های خود می باشد.

هم اکنون اپلیکیشن Andorid Wear Keyboard به صورت رایگان در دسترس است و با ساعت های هوشمند با وضوح تصویر 320×320 و همینطور ساعت هوشمند موتورولا با نام Moto 360 هماهنگی دارد.

لینک کوتاه | منبع : Pocket-Lint

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال