معرفی بازی گرافیکی Modern Combat 5؛ یکی از بهترین بازی های جنگی برای اندروید، آی او اس و ویندوز فون + لینک دانلود

نسخه ی پنجم سری بازی های Modern Combat که از خانواده ی بازی های شلیک اول شخص است با گرافیک بهتری عرضه شده است. این بازی با داستانی قوی برای بازی یکنفره طراحی شده، البته می توان افراد دیگری را هم به صورت تنظیمات دستی به بازی افزود. شما در این باز می توان چهار […]

نسخه ی پنجم سری بازی های Modern Combat که از خانواده ی بازی های شلیک اول شخص است با گرافیک بهتری عرضه شده است. این بازی با داستانی قوی برای بازی یکنفره طراحی شده، البته می توان افراد دیگری را هم به صورت تنظیمات دستی به بازی افزود.

شما در این باز می توان چهار جنگجو را انتخاب کنید این جنگجو ها یورش کننده، تنومند، جاسوس و تک تیر انداز نام دارند. انتخاب هر کدام از کلس های جنگجوها شیوه ی بازی شما را تعیین می کنند، شما با پیشرفت در می توانید از امکانات پیشرفته ی این بازی نیز استفاده کنید.

این بازی نسبت به نسخه ی قبلی خود پیشرفت های بیشتری داشته است، در این نسخه شما با محیط ها متفاوت تری از ونیز تا توکیو رو به رو می شوید. همچنین نوع ماموریت ها نیز تغییر کرده است گاهی شما باشد از یک شخص محافظت کنید، شخصی را نجات دهید و حتی از هلیکوپتر به هدف شلیک کنید. این بازی سرشار از هیجان گرافیک ستگینی دارد و با قیمت حدود 7 دلار عرضه می شود، اگر پردازنده ی گرافیکی قوی دارید پیشنهاد می کنیم حتما این بازی را بخرید.  در ادامه تصاویر و ویدئوی دموی این بازی را برای شما قرار داده ایم.

لینک دانلود : اندرویدآی او اسویندوز فون

1

2

3

4

5

6

[aparat]http://www.aparat.com/v/fgO7u[/aparat]

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال