معرفی بهترین تلفن های هوشمند در سال 2015 (بخش دوم)

دنیای تلفن های هوشمند به سرعت در حال پیشرفت می باشد و همه روزه، محصولات جدیدی توسط شرکت های مختلف معرفی می شوند که می توانند برای هر کسی جذاب باشند. تا به امروز، تلفن های هوشمند زیادی معرفی شده اند که می توانند جزو بهترین های سال 2015 میلادی باشند. برخی از این تلفن […]

دنیای تلفن های هوشمند به سرعت در حال پیشرفت می باشد و همه روزه، محصولات جدیدی توسط شرکت های مختلف معرفی می شوند که می توانند برای هر کسی جذاب باشند.

تا به امروز، تلفن های هوشمند زیادی معرفی شده اند که می توانند جزو بهترین های سال 2015 میلادی باشند. برخی از این تلفن های هوشمند را نیز که در این لیست وجود دارند، ممکن است پیشتر و در بررسی های گذشته دیده باشید.

به هر شکل، در این لیست به معرفی تلفن های هوشمندی می پردازیم که قرار است در آینده عرضه شوند یا احتمال عرضه ی آنها وجود دارد. برخی از این مطالب ممکن است شایعه باشد و یا برخی ممکن است حقیقت نداشته باشند اما سعی کرده ایم که موثق ترین مطالب را در رابطه با تلفن های هوشمند ارائه دهیم.

این بررسی، بخش دوم از “معرفی بهترین تلفن های هوشمند در سال 2015” می باشد و قسمت اول آن را می توانید از این صفحه مطالعه نمایید.

LG G4

LG G4

برای اولین بار در سال 2013 شاهد معرفی و عرضه ی تلفن هوشمند G2 بودیم، تلفن هوشمندی که حاشیه های صفحه ی نمایش آن به قدر خیره کننده ای کم بود و با صفحه ی 5.2 اینچی اش، از پرچم دار سونی با صفحه ی نمایش 5 اینچی کوچک تر بود!

حال ال جی قصد دارد بعد از موفقیت بزرگی که در عرضه ی تلفن های هوشمند سری G به دست آورده است، تلفن هوشمند G4 را با حاشیه های بسیار بسیار کم در صفحه ی نمایش روانه ی بازار کند و تصویری که در حال مشاهده ی آن می باشید، یک تصویر کاملا مفهومی و آزمایشی از این تلفن هوشمند می باشد.

انتظار می رود صفحه ی نمایش تلفن هوشمند LG G4، حدود 5.7 اینچ باشد و رزولوشن آن نیز UHD یا دست کم 2K باشد. همچنین، پردازنده ی Snapdragon 810 در کنار 4 گیگابایت حافظه ی رم و پشتیبانی از شبکه ی CAT 4G، از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند باشد. در رابطه با دوربین و باتری نیز مسلما شاهد پیشرفت های زیادی باید باشیم اما هنوز هیچ چیزی مشخص نشده است.

هنوز در ابتدای راه و شایعات پیرامون تلفن هوشمند G4 هستیم اما می توان تصور کرد که این تلفن هوشمند در تابستان سال 2015 میلادی روانه ی بازار شود.

Asus ZenFone 2

Asus ZenFone 2

ایسوس از اولین کمپانی هایی بوده است که در سال 2015، دستگاه های هوشمند خود را عرضه و معرفی کرده است. تلفن هوشمند Asus ZenFone 2 همان دستگاهی است که در نمایشگاه CES 2015 توسط ایسوس معرفی گردید.

ایسوس همکاری زیادی را با اینتل دارد و به همین جهت، تلفن هوشمند خود را با پردازنده ی Atom Z3580 اینتل و به همراه 4 گیگابایت حافظه ی رم، روانه ی بازار خواهد کرد که واقعا، قدرت این تلفن هوشمند را در سطح بالایی نشان می دهد.

اما صفحه ی نمایش تلفن هوشمند ZenFone 2 برابر با 5.5 اینچ می باشد و وضوح تصویر آن نیز FullHD است. دوربین پیشتی این تلفن هوشمند نیز سنسوری 13 مگاپیکسلی دارد و ایسوس اذعان داشته است که عملکرد این دوربین در نور کم، به قدری فوق العاده خواهد بود که تا کنون نظیر آن را ندیده ایم! در رابطه با این موضوع باید صبر کرد و منتظر تست ها ماند.

این تلفن هوشمند همراه با اندروید 5.0 آبنبات چوبی و رابط کاربری ASUS Zen عرضه خواهد شد و دکمه ی تنظیم صدای آن نیز همچون LG G3، در قسمت پشتی این تلفن قرار گرفته اند.

ولی شاید جذاب ترین بخش این تلفن هوشمند، قیمت آن باشد. با چنین مشخصات فنی و شکل ظاهری فوق العاده ای که این تلفن هوشمند دارد، ایسوس قیمت پایه این تلفن را 199 دلار اعلام کرده است که فوق العاده پایین است و می تواند رقیبی جدی برای سایر تلفن های هوشمند بازار باشد.

Asus ZenFone Zoom

Asus ZenFone Zoom

اولین تلفن هوشمند ایسوس با زوم اپتیکال، در نمایشگاه CES 2015 توسط ایسوس معرفی گشت. پیش از این ما قابلیت زوم اپتیکال را در تلفن های هوشمند دیگر ندیده بودیم و شاید تنها مدل بازار، تلفن هوشمند Samsung Galaxy K Zoom باشد که البته این تلفن نیز بیشتر همچون یک دوربین عمل می کند و با سنسور 20 مگاپیکسلی ای که دارد، قابلیت زوم اپتیکال تا اندازه ی 10x را دارا می باشد و همراه آن نیز یک فلاش زنون قرار داده شده است. ایسوس نیز سعی کرده است تا تلفن هوشمندی با دوربینی قدرتمند خلق کند که البته به یک سنسور 13 مگاپیسکلی و زوم اپتیکال تا اندازه ی 3x کفایت کرده است.

همچنین ایسوس اعلام کرده است که از سیستم فوکوس لیزری در این تلفن هوشمند بهره برده است که می تواند تصاویر بسیار خوبی را ثبت نماید. اما باید برای این اعدای ایسوس کمی صبر کنیم تا نتایج تست های مختلف عرضه شود.

Asus ZenFone Zoom، صفحه ی نمایشی 5.5 اینچی خواهد داشت و با سیستم عامل اندروید 5.0 آبنبات چوبی روانه ی بازار خواهد شد. البته هنوز زمان عرضه و قیمت نهایی این تلفن هوشمند توسط ایسوس اعلام نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال